فرندفا: میکروبلاگی جدید برای ایرانی‌ها

میکروبلاگی جدید برای ایرانی‌ها: فرندفا

 

 

وبنا - فرندفا شبکه فارسی زبان اینترنتی، یک سایت میکرو بلاگ یا وبلاگ‌های کوچک است که کاربران در آن قادر به ارسال یک مطلب با طول بیشتر از ۱۶۰ حرف به همراه یک عکس، فیلم، فایل و ویدئو هستند.

مدیر سایت به وبنا گفت: فرندفا به همت تیم برنامه نویسی شرکت مقدم نت طی مدت ۱۰۷ روز کار مداوم و بی وقفه طراحی شده و به طور متوسط هر ۶۰ روز یک مرتبه از نظر نرم افزاری به روز می‌شود.

برای مشاهده سایت به آدرس www.friendfa.com مراجعه کنید.

تکنولوژی دوست شماست

تکنولوژی دوست شماست

  • امروز - ۱۶:۰۳

اختصاصی رسم : پوستر پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک رونمایی شد.

در مراسمی که با حضور جمعی از استادان و دانشجویان رشته علوم ارتباطات و همچنین تعدادی از مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی در دبیرخانه این همایش برگزار شد، از پوستر این همایش رونمایی به عمل آمد. این پوستر را علی شوقی بنام طراحی کرده است.
یادآور می‌شود پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک با هدف اصلی " روابط عمومی الکترونیک؛ روابط عمومی کاربردی" و شعار تکنولوژی دوست شماست اردیبهشت 1389 و همزمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در تهران برگزار خواهد شد.




همایش روابط عمومی، فرهنگ‌سازی و الگوهای مصرف

همایش روابط عمومی، فرهنگ‌سازی و الگوهای مصرف

 
 

همایش روابط عمومی، فرهنگ سازی و الگوهای مصرف با تجلیل از مفاخر خراسانی ارتباطات در مشهد برگزار می‌شود. 

 
 


فرزانه بنی هاشم نژاد دبیر همایش با اعلام این خبر افزود : همایش روابط عمومی، فرهنگ سازی و الگوهای مصرف با همکاری انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی و با مشارکت دستگاه های اجرایی استان، در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی این همایش را تبیین جایگاه و نقش تاثیرگذار روابط عمومی‌ها در اصلاح فرهنگ و رفتار مصرفی در سطح سازمان و جامعه دانست و از برگزاری سه پانل تخصصی در روز اول همایش و چهارکارگاه در روز دوم خبر داد.

دبیر همایش روابط عمومی، فرهنگ سازی و الگوهای مصرف، تجلیل از مفاخر خراسانی حوزه ارتباطات و نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های ویژه سازمان‌ها در این حوزه را از دیگر بخش‌های این همایش برشمرد.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، شرکت‌های مخابرات خراسان رضوی و آب و فاضلاب مشهد، سازمان بازرگانی خراسان رضوی و تعدادی دیگر از دستگاه‌های اجرایی استان حامیان این همایش هستند.

اطلاعات بیشتر در سایت www.ertebatesharghi.com درج شده است.

خبرهای اینترنت ایرانی

مقایسه پهنای باند اینترنت ایران با سایر کشورها


پهنای باند عبارت است از مقدار اطلاعات عبور داده شده از کانال ارتباطی در واحد زمان که با واحدهای کیلوبایت، مگابایت، ترابایت و غیره اندازه گیری می شود.

حداقل سرعت استاندارد برای اتصال به اینترنت از طریق Dail up حدود 56 کیلوبایت در ثانیه در نظر گرفته شده است ولی در حال حاضر کاربران ایرانی با سرعتهای کمتر این میزان در محدوده 30 تا 46 کیلوبایت بر ثانیه به شبکه متصل می شوند.

بر اساس گزارش جدیدی که موسسه Akamai از بررسی یک چهارم پایانی سال 2009 در زمینه سرعت و پهنای باند کشورهای دنیا ارائه کرده است، در زمینه سرعت اینترنت تنها کشورهایی که با واحد "کیلوبیت" درج شده است کشورهای ونزوئلا، مصر، چین، هند، سودان، سوریه و پرو است.

این در حالی است که شرکت مخابرات ایران دغدغه‌ اصلی خود را واگذاری اینترنت پرسرعت، واگذاری دیتا و سرویسهای جدید می داند و در این راستا اقداماتی را در جهت واگذاری اینترنت پرسرعت در برخی مناطق مخابراتی مانند 2، 4، 6 و 8 آغاز کرده است که تا پایان ماه جاری محقق می شود.



توقف سرعت اینترنت ایران روی کیلوبیت



اینترنت پرسرعت برای مشاغل خاص مانند خبرنگاران و پزشکان

یکی پرسید و من گفتم:

یکی پرسید:

« تا حالا بالای برج نرفتم. می شه رفت؟ »


 و من پاسخ دادم:
راستش روی پشت بام رو نمی دونم ولی اگه برای بازدید از برج برید از طریق راه پله ها به بالای برج می رسید . منظره بسیار جالبی داره چون اون لونه زنبوری های سطوح اطراف برج کاملا مثل لونه زنبورند. و تازه متوجه می شی که خیلی بالا رفته ای .
(درب ورود به پشت بام قفله و از همون جایی هم که هستید کاملا به مقصود می رسید . البته اگه منظور دیگه ای نداشته باشید مثل پرش یا ...)
تجربه رفتن به داخل برج آزادی اولین بار وقتی ۱۰ یا ۱۲ ساله بودمه.
آخرین بار هم همین چند سال پیش وقتی حدودا ۱۷ یا ۱۸ ساله بودم.

اگه رفتین از تجربتون حتما بهم بگین.


اول اینو تو  « پاسخ به نظر » گذاشتم بعد دیدم خب شاید دیگری هم باشه که بخواد بدونه .

برنامه‌های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی

توسط بنیاد رودکی؛
برنامه‌های مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تا پایان بهمن اعلام شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌های مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی بنیاد رودکی تا پایان بهمن ماه اعلام شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت بنیاد رودکی، مجموعه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی بنیاد رودکی (برج آزادی) ،به منظور شناسایی و معرفی هنرمندان، فرهیختگان و متخصصانی که با تلاش در مسیر فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی همت گماشته‌اند، برنامه‌ها و نمایشگاه‌هایی را در دی و بهمن ماه در سالن‌های مختلف خود برگزار خواهد کرد که به شرح ذیل اعلام می‌شود؛

- نمایشگاه نقاشی (مداد رنگی و رنگ روغن) توسط فرنگیس حقیقی از تاریخ23 الی 30 دی ماه درنگارخانه اصلی: فرنگیس حقیقی فوق لیسانس جغرافی بوده و با استفاده از استعداد خدادادی به خلق اثر می‌پردازد. وی در حدود 16سال پیش نمایشگاهی از آثار زنان نقاش که در مجموعه برج آزادی برگزار شده بود، شرکت داشته و امسال نیز تجربه جدیدی (البته به صورت انفرادی) در این مجموعه تکرار می‌کند.
- نمایشگاه سوخت توسط مرتضی نداف از تاریخ 24دی الی 15بهمن ماه در نگارخانه اقوام. هنر سوخت کاری از هنرهای اصیل و ریشه‌دار ایرانی است که در تندباد زمان از یاد رفته و اکنون در اروپا و کشورهای آمریکایی از این هنر ایرانی سالانه در آمد های کلانی کسب می‌کنند. این هنر عبارت است از سوختن چوب با استفاده از ابزار داغ و خلق اشکال و متون جدید.
مرتضی نداف در سال 1359 در کاشمر دیده به جهان گشود. قبل از این که هنر سوخته کاری را به طور حرفه‌ای دنبال کند، در زمینه موسیقی و خصوصاً ساز نی فعالیت می‌کرده است. او به طور کاملاً اتفاقی با این هنرآشنا و به آن علاقه‌مند شده است.
- نمایشگاه رنگ روغن توسط احترام سادات تقوی از یکم الی 15بهمن ماه در نگارخانه اصلی.
- احترام سادات تقوی بیش از 10 سال از زندگی خود را در خلق آثار نقاشی و نقش آفرینی بر بوم‌های متنوع و سبک‌های مختلف (رئالیسم، سورئالیسم، کوبیسم، آبستره، کولاژ و اکسپرسیونیسم) گذاشته است.
تقوی در خلق آثارش از مداد پاستل ، آبرنگ ، رنگ روغن، گواش، زغال و... استفاده می‌نماید.
- نمایشگاه عکس و پوستر گروهی با عنوان انقلاب از 1 لغایت 12 بهمن ماه مربوط به آرشیو فرهنگسرای قرآن در تالار آیینه برج آزادی
- نمایشگاه گروهی عکس زنان و انقلاب از 12 الی 21 بهمن ماه در نگارخانه آینه. این نمایشگاه شامل 14اثر از عکس‌های دوران انقلاب از محمد رضا صفار خوش اقبال ، ابراهیم کوچکی ، محسن شاندیز ، محمد صیاد ، داود کهنبان ، محمود کلاری ، مریم زندی ، حمید رهبری و منوچهر یگانه‌دوست است.
هدف از برپایی این نمایشگاه ایفای نقش موثر بانوان در تعیین سرنوشت و حضور جدی در رخدادها و درعرصه فعالیت‌های گوناگون در کنار نهاد محوری و بنیادین خانواده است.
- نمایشگاه عکس فرزند آفتاب از 15 الی 21 بهمن ماه در نگارخانه اقوام که حاوی تصاویر حضرت امام خمینی (ره) از سال 42 تا57 است.
- نمایشگاه پوسترو گرافیک وتصویر سازی از سوره فجر به مناسبت دهه فجر از تاریخ 15 الی 21 بهمن ماه درنگارخانه اصلی مجموعه آزادی.

دیدن یه دوست

 دیدن یه دوست


امروز رفته بودم یه مرکز خرید و داشتم دیگه آخرین انتخابمو برمی داشتم که برم صندوق برای صورت حساب که :

همکلاسی  و هم نیمکتی و خلاصه دوست کلاس اول ابتداییمو دیدم. خیلی خوشحال شدیم دوتایی.

جالبه که اون منو از نیمرخم شناخت منم اونو از صداش و مدل خنده اش (همه رو اینطوری می شناسم) شناختم راستی که خیلی عوض شده بود. یه مامان حسابی و کمی چاق. پسر کوچولوش و همسرش هم بودن . شاید دیدار ما ۵ دقیقه هم طول نکشید اما خیلی خوشایند بود.

سه یا چهار سال پیش هم اتفاقی همدیگرو دیده بودیم. اون هم گذری و کوتاه.

مایکل اسکافیلد

مایکل اسکافیلد


معمولا فیلم های امریکایی یه شخصیت محوری « فرشته نجات‌‌ »‌دارن که قراره دنیارو عوض کنن و به جای مردای قانون عمل کنن پس خودشون دست به کار اجرای عدالت می شن. اما یکی از ویژگی های « مایل اسکافیلد »‌ در سریال فرار از زندان همین غیر از این کلیشه ای بودن های هیمشگی نقش اول های فیلم و سریال های به دنبال آزادی و برقراری عدالت و ... است.

البته مایکل اسکافیلد ستاره فیلم است و نقش اول و دوم هر چند قسمت بین بقیه بازیگرای سریال تقسیم می شه.

از حق نگذریم که شرکت «‌ جوانه پویا »‌ هم زحمت زیادی برای دوبله سریال کشیده و خب! اخلاق لباس بازیگران رو هم خوب پوشش داده! صداها خوب روی بازیگرانش نشستن که این نشان از دقت و حرقه ای بودن آقای « محمود قنبری» سرپرست گویندگان این سریال داره.

من که از ایشون تشکر می کنم.

یه مورد دیگه هم غیر از اینکه کارگردانی هر قسمت به عهده یه کارگردانه ولی بعضی ها هستند که چند قسمت رو کارگردانی کرده باشن  آهنگسازی این سریاله که فوق العاده است. جالب تر اینکه اسمش   RAMIN D.JAWADI است که با یه جستجو اطلاعات بیشتری از این جوان ایرانی-آلمانی به دست میارید.

سریال دوبله شده قشنگییه وقتی که هر فصلش یه جور می گذره .


کنفسیوس

 

 

برگ در انتهای زوال می‏افتد و میوه در ابتدای کمال.  

بنگر که چگونه می‏افتی، چون برگی زرد یا سیبی سرخ؟..  

 

کنفسیوس

محرم

 

 

 

         ... از پای فتاده سرنگون باید رفت 

                                                

 

                       

 

 

التماس دعا