به یاد قهرمان ایران و جهان

 به یاد قهرمان ایران و جهان


دو تا عکس از « روح الله  داداشی » دیدم واقعا دلم به درد اومد. جسد  ... .

خدایا سرمایه های این آب و خاک چطوری پرپر می شن.

پیمان ابدی و روح الله داداشی خدایشان بیامرزاد


مسافرین قطار تهران - مشهد به سکوی شماره ...

مسافرین قطار تهران - مشهد به سکوی شماره ...


مثلا الان باید سوار قطار مشهد می بودیم اما حالا نیستیم نه اینکه بلیط نداشتیم متصدی فروش بلیط قطار به جای جمعه  روز شنبه ساعت 23:20  دقیقه رو بلیط صادر کرده. می بینید تقریبا چند ساعت مونده به زمان مقرر خواهرم کیفشو بررسی کرد ببینه چیزی جا نذاشته باشه خصوصا بلیط ها رو چک کنه که یه مرتبه منو صدا کرد و گفت می دونی بلیط ها برای شنبه شبه نه امشب (جمعه).

زنگ زدیم به دوستامونم خبر دادیم جالب اینجاس که تقریبا همه بلیط ها رو دیده بودن (من هم به دیدن پاکت بلیط ها رضایت دادم!) هیچ کدوم هم به روز درج شده توجه نکرده بودن. خب اون متصدی تازه کار این آژانس که دیگه یه سال هست اونجا کار می کنه خیلی بی دقته همین این دفعه که بلیط گرفتن چند دفعه اسم ها و قیمت ها و حتی شماره بلیط ها رو اشتباه و پراکنده زده بود که هر بار خواهرم و دوستمون به چک کردن اون قسمت ها توجه کرده بودن دیگه نمی دونستن که ای بابا! امان از آدم گیج که هر چی ازش بگی برمیاد! خلاصه خواهرم پنج شنبه کلاس داره من هم که از شنبه مرخصی گرفتم ( اما هماهنگ کردم فردا رو برم ) شاید با این اوضاع پیش اومده یه روز از اون طرف بشتر بمونیم خلاصه که پیشامد عجیب و غریبی بود. شش هفت نفر متوجه این موضوع نشده بودن تا چند ساعت مونده به حرکت . حتما حکمتی داشته خدا می دونه ان شاءالله خیر باشه. 



این متصدیه پارسال هم یه همچین اشتباهی کرده بود زمانی که برای خواهرم بلیط سمنان گرفتم تاریخ و ساعت حرکت رو اون زمانی که بهش گفتم صادر نکرده بود زمان دیرتری داده بود که خدارو شکر زود متوجه شد و من هم رفتم درستش کردم جالب اینکه اون متصدی گیج! اصلا احمال کاری خودش رو قبول نمی کنه.

عید مبعث بر مسلمین مبارک

گویی که ز صخره ها صدا می آید

آوای خوش خدا خدا می آید

ای خسته دلان منتظر، گوش کنید،

آوای محمد از حرا می آید.

عید مبعث بر مسلمین مبارک.




شب اول تابستون

اولین شب تابستون

امشب هیمن که اومدم از خیابون رد شم یه قطره بارون نسبتا درشت چکید رو صورتم. سالها بود که تو این فصل بارون نباریده بود آخه امشب اولین شب تابستونه .البته یه اون چند قطره قطره ها هم نمیشه گفت بارون ولی بالاخره دیگه خودش لذتی داره.

امیدوارم تابستون امسال خیلی خلیلی گرم نباشه تا هلاک شیم فقط خیلی گرم باشه همین قدر کافیه!