آدم تنها: خدا

آدم تنها : خدا


سالها مثل ثانیه می گذرن ، دیگه دقیق یادم نیس چن سال پیش بود عزیزی کتاب « ژنرال در هزارتوی خود » رو پیشنهاد کرد.

دیروز کتاب رو تموم کردم. زندگی آدمای تنهای دنیا فرقی نمی کنه کجا باشن چه شکلی باشن و چی کاره اما همشون مثل همن و بزرگ و البته تنها.

مطمئم کسی که فکر خوندن این کتابو پیشنهاد کرد خودش مثل خدا تنهاست.


داستان گم شدن و پیدا شدن کارت ملی من


داستان گم شدن و پیدا شدن کارت ملی من

این دومین باره طی این چند وقت مدارک اصلی ام از دستم می رن. بهتر بگم گم می شن.

چهارشنبه دوهفته قبل (فکر کنم) به تاریخ هیجده  بهمن، تو ایستگاه بی آر تی کیف پولم زدن (دزدیدن) کارت ملی ام هم توش بود. یه هفته که اصلا وقت نکردم دنبالشو بگیرم ولی خانواده کلی گفتن دنبالشو بگیر برات دردسر نشه. خلاصه تا اینکه همین شنبه صبح دوباره داداشم دعوام کرد که چقدر بی خیال و گیجم . بعد من هم به بابا گفتم لطف کنه بره دنبال کارت ملی . رفت و به پلیس + 10 هم تاریخ گم شدن کارت رو اطلاع داد و  گفتن باید بره دفتر پیشخوان. اونجا هم راهنمایی کردن از سایت سازمان پست استفاده کنم که بماند قسمتی که باید تو سایت پیدا می کردم مربوط به اشیای گمشده را پیدا نمی کردم و خلاصه زنگ زدم بپرسم کارمندشون گفت باید برم اونجا و گفتم این یه دوره باطله و گوشی رو قطع کردم و یه شماره دیگه گرفتم یه  کارمند دیگه راهنماییم کرد و اسم و فامیل رو  پرسید و گفت نه پیدا نشده.

بعد که گوشی رو قطع کردم خودم وارد قسمت مربوطه شدم و اطلاعاتم رو وارد کردم دیدم شکر خدا یه مورد هست. ( انگار توقع داشتم کارتم سود کرده باشه و بیشتر شده باشه) 

دوباره تماس گرفتم راهنمایی کردن باید برم اداره پست منطقه پستی .

خلاصه بابا هم فرداش زحمت کشید و رفت و دوباره اونجا یه مبلغ ناچیز گرفتن که ببینن آیا یه همچین موردی هست یا نه! ( حالا می دونستیم که هست) بعد هم گفتن فرداش کارت رو پست میاره به آدرسمون.




خداروشکر که پیدا شد چون من مقاومت می کردم تو این مدت اصلا راضی نمی شدم برای کارت المثنی اقدام کنم با این که حتی 40 روز دیگه آماده می شد.

( دوس نداشتم یه همچین چیز مهمی المثنی باشه مثل آدمای شلخته!)

در پایان از همه کارکنان اداره پست تشکر می کنم حتی از اون دزد یا شاید هم شخص یابنده کارت ممنونم که کارت را در صندوق پست انداختند.( راستی هنوز هم صندوق پست وجود داره؟!)

دوس داشتم کیف پول خردلی رنگم هم پیدا می شد. 

تاریخ پیدا شدن کارت ملیم 29 بهمن ماه بود. تقریبا 11 روز بعد از گم شدنش.