وایلى در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردى و دانشگاهى

·         وایلى در دهمین نمایشگاه بین‌المللى کتب کاربردی و دانشگاهی

·         ثبت سفارش‌ کتاب در طول برگزاری نمایشگاه

·         اعطاى تسهیلات خرید کتاب از سوى آوند دانش

·         فروشگاه اینترنتى آوند دانش

 

وایلى در دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردى و دانشگاهى

دهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردى و دانشگاهى از ۲۸ آبان‌ماه تا اول آذرماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان، واقع در تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار مى‌شود. انتشارات جان وایلى و ناشران زیرمجموعه‌اش، هم‌چون سال‌هاى گذشته، از طریق نماینده‌ى انحصارى‌اش در ایران، آوند دانش، در این نمایشگاه حضور دارد.

آوند دانش کتاب‌هاى مجموعه‌ى انتشاراتى وایلى را در این نمایشگاه عرضه مى‌کند که بالغ بر ۷٫۵۰۰ عنوان مى‌شود (سال چاپ کتاب‌ها سال ۲۰۰۷ میلادى به بعد هستند). متقاضیان آثار منتشرشده از سوى وایلى مى‌توانند کتاب‌هاى مورد نظر خود را با حداقل ۱۵ درصد تخفیف در نمایشگاه تهیه کنند.

فهرست کتاب‌هاى عرضه‌شده از مجموعه‌ى انتشاراتى وایلى را مى‌توانید از طریق سایت آوند دانش به آدرس www.avand-danesh.com مشاهده کنید.

 

ثبت سفارش کتاب در طول برگزاری نمایشگاه

آن دسته از عزیزانى که موفق به تهیه‌ى کتاب مورد نظرشان در نمایشگاه نمى‌شوند (کتاب‌هایى که موجودى‌شان تمام شده است) مى‌توانند کتاب‌هاى موردنظرشان را از طریق سیستم ثبت سفارش نمایشگاه در غرفه‌ى آوند دانش با همان قیمت نمایشگاهى سفارش دهند. تمامى کتاب‌هاى سفارش‌داده‌شده از طریق این سیستم پس از ۶۰ روز از آخرین روز نمایشگاه در محل مشترى تحویل خواهند شد، تهران و تمامى شهرستان‌هاى ایران.

همچنین آن دسته از متقاضیانى که، به هر دلیلى، نمى‌توانند به نمایشگاه مراجعه کنند مى‌توانند از هم‌اکنون با مراجعه به وب‌سایت www.wileyiran.com کتاب‌هاى مورد نظرشان را انتخاب و به قیمت نمایشگاه با حداقل ۱۵ درصد تخفیف سفارش دهند و تا ۶۰ روز پس از آخرین روز نمایشگاه آن‌ها را در محل خود بدون هیچ هزینه اضافه تحویل گیرند. از این طریق شما مى‌توانید حتى کتاب‌هایى که در نمایشگاه عرضه نشده‌اند را با تخفیف نمایشگاهى خریدارى کنید.

 

اعطای تسهیلات خرید کتاب از سوى آوند دانش

آوند دانش در این نمایشگاه نیز ده میلیون ریال تسهیلات خرید کتاب براى ۲۰ نفر (هر نفر ۵۰۰ هزار ریال) در نظر گرفته است. شرکت در این قرعه‌کشى براى عموم آزاد است و علاقه‌مندان مى‌توانند با ارسال کد PBF91 به شماره‌ى پیامک ۱۰۰۰۰۱۸۰۷ بخت خود را آزمایش کنند. مهلت شرکت در این قرعه‌کشى تا آخرین ساعت آخرین روز نمایشگاه خواهد بود.

 

فروشگاه اینترنتى آوند دانش

اگر از علاقه‌مندان آثار وایلى هستید مى‌توانید کتاب‌هاى مورد نظر خود را روى وب‌سایت آوند دانش، www.wileyiran.com، جستجو و خریدارى کنید. وب‌سایت آوند دانش با بهره‌گیرى از فناورى‌هاى اطلاعاتى به‌روز موجودى انبار کتاب‌هاى درخواستى‌تان را آنلاین وارسى کرده و به شما این امکان را مى‌دهد تا درصورت موجود بودن کتاب آن را با استفاده از کارت‌هاى عضو شتاب به‌صورت ریالى خریدارى کنید. این سیستم، هم‌چنین، با محاسبه‌ى وزن کتاب‌هاى سفارش‌داده‌شده، چندین سرویس حمل به شما پیشنهاد مى‌دهد تا با توجه به زمان تحویل و هزینه‌ى حمل یکى از آن‌ها را برگزینید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هر یک از گزینه‌هاى فوق با ما تماس بگیرید.

انتشارات آوند دانش (نمایندگى انحصارى جان وایلى در ایران)

نشانی: تهران، خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق‌نوری، بن‌بست طلایی، پلاک 4

تلفن: ۲۲۸۹۳۹۸۸-۰۲۱

دورنگار: ۲۲۸۷۱۵۲۲-۰۲۱

پیامک: ۱۰۰۰۰۱۸۰۷

رایانشانی: info@avand-danesh.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد