وند دانش در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

·         ثبت سفارش‌ کتاب در طول برگزاری نمایشگاه

·         اعطاى تسهیلات خرید کتاب از سوى آوند دانش

·         فروشگاه اینترنتى آوند دانش

·         کتاب‌های دامیز

·         کارت دانش چیست؟

 

آوند دانش در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۱ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار مى‌شود (لازم به توضیح است که محل فروش کتاب‌های خارجی، خیابان شهید بهشتی، روبروی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران است).

انتشارات جان وایلى و ناشران زیرمجموعه‌اش، هم‌چون سال‌هاى گذشته، از طریق نماینده‌ى انحصارى‌اش در ایران، آوند دانش، در این نمایشگاه حضور دارد.

آوند دانش کتاب‌هاى مجموعه‌ى انتشاراتى وایلى را در این نمایشگاه عرضه مى‌کند که بالغ بر ۸٫۰۰۰ عنوان مى‌شود. متقاضیان آثار منتشرشده از سوى وایلى مى‌توانند کتاب‌هاى مورد نظر خود را با حداقل ۲۵ درصد تخفیف در نمایشگاه تهیه کنند.

فهرست کتاب‌هاى عرضه‌شده در نمایشگاه به پیوست این رایانامه می‌باشد. همچنین مى‌توانید از طریق سایت آوند دانش به نشانی www.avand-danesh.com نیز فهرست فوق را مشاهده کنید.

 

ثبت سفارش کتاب در طول برگزاری نمایشگاه

آن دسته از عزیزانى که موفق به تهیه‌ى کتاب مورد نظرشان در نمایشگاه نمى‌شوند (کتاب‌هایى که موجودى‌شان تمام شده است) مى‌توانند کتاب‌هاى موردنظرشان را از طریق سیستم ثبت سفارش نمایشگاه در غرفه‌ى آوند دانش با همان قیمت نمایشگاهى سفارش دهند. تمامى کتاب‌هاى سفارش‌داده‌شده از طریق این سیستم پس از ۶۰ روز از آخرین روز نمایشگاه در محل مشترى تحویل خواهند شد، تهران و تمامى شهرستان‌هاى ایران.

همچنین آن دسته از متقاضیانى که، به هر دلیلى، نمى‌توانند به نمایشگاه مراجعه کنند مى‌توانند از هم‌اکنون با مراجعه به وب‌سایت www.wileyiran.com کتاب‌هاى مورد نظرشان را انتخاب و به قیمت نمایشگاه با حداقل ۲۵ درصد تخفیف سفارش دهند و تا ۶۰ روز پس از آخرین روز نمایشگاه آن‌ها را در محل خود بدون هیچ هزینه اضافه تحویل گیرند. از این طریق شما مى‌توانید حتى کتاب‌هایى که در نمایشگاه عرضه نشده‌اند را با تخفیف نمایشگاهى خریدارى کنید.

 

اعطای تسهیلات خرید کتاب از سوى آوند دانش

آوند دانش در این نمایشگاه نیز ۲۶ میلیون ریال تسهیلات خرید کتاب براى ۲۶ نفر (هر نفر یک میلیون ریال) در نظر گرفته است. شرکت در این قرعه‌کشى براى عموم آزاد است و علاقه‌مندان مى‌توانند با ارسال کد 26TIBF به شماره‌ى پیامک ۱۰۰۰۰۱۸۰۷ بخت خود را آزمایش کنند. مهلت شرکت در این قرعه‌کشى تا آخرین ساعت آخرین روز نمایشگاه خواهد بود.

 

فروشگاه اینترنتى آوند دانش

اگر از علاقه‌مندان آثار وایلى هستید مى‌توانید کتاب‌هاى مورد نظر خود را روى وب‌سایت آوند دانش، www.wileyiran.com، جستجو و خریدارى کنید. وب‌سایت آوند دانش با بهره‌گیرى از فناورى‌هاى اطلاعاتى به‌روز موجودى انبار کتاب‌هاى درخواستى‌تان را آنلاین وارسى کرده و به شما این امکان را مى‌دهد تا درصورت موجود بودن کتاب آن را با استفاده از کارت‌هاى عضو شتاب به‌صورت ریالى خریدارى کنید. این سیستم، هم‌چنین، با محاسبه‌ى وزن کتاب‌هاى سفارش‌داده‌شده، چندین سرویس حمل به شما پیشنهاد مى‌دهد تا با توجه به زمان تحویل و هزینه‌ى حمل یکى از آن‌ها را برگزینید.

 

کتاب‌های دامیز

انتشارات آوند دانش در‌کنار توزیع کتاب‌هاى انتشارات وایلى، با پرداخت حق کپى رایت، ترجمه کتاب‌هاى این انتشارات را نیز آغاز کرده است. مجموعه کتاب‌هاى دامیز بخشى از این کتاب‌ها هستند که ترجمه آن‌ها تحت امتیاز انتشارات وایلى از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است.

برای خرید و یا مشاهده عناوین این مجموعه، علاوه بر مراجعه به بخش فارسی نمایشگاه، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کتاب‌های دامیز به نشانی www.fordummies.ir مراجعه و کتاب‌های فوق را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

 

کارت دانش چیست؟

انتشارات آوند دانش طى قراردادى با بانک سینا، کارت بانکى با نشان انتشارات، به نام «کارت دانش» صادر نموده است. این کارت‌ها صرفاً جهت خرید محصولات انتشارات آوند دانش بوده و در کلیه مراکز فروش ما قابل استفاده مى‌باشند.

مشتریان گرامى، بعد از خرید هر یک از محصولات انتشارات آوند دانش، مى‌توانند درخواست کارت دانش نموده و با توجه به اینکه این کارت بدون نام مى‌باشد، کارت فوق سریعاً در اختیار مشترى قرار مى‌گیرد.

در پایان هر ماه مجموع خریدهاى شما محاسبه شده و به میزان حدود سه درصد آن به اعتبار کارت دانش شما افزوده مى‌شود که در خریدهاى بعدى قابل استفاده مى‌باشد. همچنین دارندگان کارت دانش، در قرعه‌کشى تسهیلات خرید کتاب که دو بار در سال انجام مى‌شود شرکت داده شده و در صورت برنده شدن، اعتبار آنان افزایش مى‌یابد.

توجه داشته باشید که این کارت براى هر مشترى یک بار صادر شده و در نوبت‌هاى بعدى خرید، قابل شارژ خواهد بود.

لطفاً هنگام خرید از ما کارت دانش خود را همراه داشته باشید.

درصورتى‌که هنگام خرید کارت دانش خود را همراه ندارید، مى‌توانید شماره‌ى کارت و شماره‌ى فاکتور خرید خود را به شماره پیامک ۱۰۰۰۰۱۸۰۷ ارسال نمایید تا خرید شما ثبت و پس از محاسبه، به اعتبار کارت دانش شما افزوده شود.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هر یک از گزینه‌هاى فوق با ما تماس بگیرید.

انتشارات آوند دانش (نمایندگى انحصارى جان وایلى در ایران)

نشانی: تهران، خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق‌نوری، بن‌بست طلایی، پلاک ۴

تلفن: ۲۲۸۹۳۹۸۸-۰۲۱

دورنگار: ۲۲۸۷۱۵۲۲-۰۲۱

پیامک: ۱۰۰۰۰۱۸۰۷

رایانامه: info@avand-danesh.com


نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:04 ق.ظ http://sabuh20.blogfa.com

سلام[گل][گل][گل][گل]
ظهر بود.
ابتدای خدا بود.


ریگ زار عفیف
گوش می کرد،
حرف های اساطیری آب را می شنید.
آب مثل نگاهی به ابعاد ادراک‌.
لکلک
مثل یک اتفاق سفید
بر لب برکه بود.
حجم مرغوب خود را
در تماشای تجرید می شست‌.
چشم
وارد فرصت آب می شد.
طعم پاک اشارات
روی ذوق نمک زار از یاد می رفت‌.

باغ سبز تقرب
تا کجای کویر
صورت ناب یک خواب شیرین؟

ای شبیه
مکث زیبا


در حریم علف های قربت !
در چه سمت تماشا
هیچ خوشرنگ
سایه خواهد زد؟
کی انسان
مثل آواز ایثار
در کلام فضا کشف خواهد شد؟

ای شروع لطیف‌!
جای الفاظ مجذوب ، خالی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد