شباهت ها و بی دقتی ها

 شباهت ها و بی دقتی ها

 

امروز (البته تازه شب شده بود) یه خانمی اومد قبض بده و عکس بگیره که بهش گفتم باید از پایین بگیره (آتلیه عکاسی یکی اش بالاست که برای همین عکسهای پرسنلیه البته کودک هم همینجا می گیریم) پرسید باید از اون پسره (مدیریت آتلیه که ریزنقش و لاغره) بگیرم؟

خلاصه اسم رو قبضو دیدم و شروع کردم به کات عکسهاش. به نظرم رسید تاریخ رو اشتباه زدن برای این عکس و عکس مجدد نیست پس تاریخ روز رو زدم . عکس رو که تحویل خانومه دادم گفتم ببینید تا نگاه کرد گفت : « نه اومدم دنبال عکس پسرم »‌ اون عکس یه خانم بود با همون فامیلی و تاریخ درست یک ماه قبل . من اصلا به قبض اون خانم که « آقا» روش مشخص شده بود توجه نکرده بودم.  

توجیه :تازه از بیرون رسیده بودم بنابراین کارم ایرادی نداشت اینو خود آقای مدیر گفت. 

اشتباهای جالب تو کار ما زیاده.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز من فقط شوخی وبلاگی کردم لطفا جدی نگیرید مرسی

بهمن چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://resanehayenovin.blogfa.com

پس سرت گرمه
من هم طرح کاد عکاسی می رفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد