همسر اوباما حسابی برنزه شده بود!

نخست‌وزیر ایتالیا که در حاشیه نشست سران گروه 20 با امتناع میشل اوباما از روبوسی با خود روبرو شده بود، در بازگشت به کشورش گفت: فکر کنم هر دوی آن‌ها رفته بودند کنار دریا برای حمام آفتاب، چون همسر اوباما حسابی برنزه شده بود! 

به گزارش شبکه ایران به نقل از روزنامه‌های فرانسوی، سیلویو برلوسکنی نخست‌وزیر ایتالیا که در حاشیه نشست سران گروه 20 در پیتسبورگ آمریکا با خودداری میشل اوباما همسر رییس‌جمهوری این کشور از روبوسی روبرو شده بود، در یک سخنرانی با حالتی تمسخرآمیز و عامیانه گفت: "من حامل سلامی از سوی رییس جمهور آمریکا، اسمش چی بود؟ همون پسر سیاه سوخته، بله باراک اوباما برای شما هستم!"

به نوشته روزنامه نوول ابزرواتور چاپ پاریس، برلوسکنی دیروز یکشنبه در جریان یک سخنرانی در شهر میلان ایتالیا، در واکنش به عدم روبوسی میشل اوباما با خود گفت: :" باور نمی‌کنید، اما فکر می‌کنم هر دوی آن‌ها رفته بودند کنار دریا برای حمام آفتاب، چون همسر اوباما هم حسابی برنزه شده بود!"

بنابراین گزارش، موضع‌گیری نژادپرستانه نخست وزیر ایتالیا در خصوص رنگین پوستن بودن رییس‌جمهوری آمریکا و همسرش بازتاب گسترده‌ای در محافل رسانه‌ای و سیاسی این کشور داشته است.

نشریه انگلیسی دیلی‌تلگراف دو روز پیش در یک گزارش تصویری اعلام کرد که زنان سران دنیا که به عرف معمول در غرب با سران روبوسی می‌کنند و عکس یادگاری می‌گیرند، این بار از روبرو شدن با نخست‌وزیر ایتالیا واهمه داشته و از روبوسی با وی امتناع کرده‌اند.

این روزنامه برای نمونه، با درج تصاویری از "میشل اوباما" همسر باراک اوباما در کنار سایر سران جهان، روبوسی وی با سران جهان از جمله دیمیتری مدودف رییس‌جمهور کشور رقیب آمریکا را با نحوه روبرو شدن وی با برلوسکنی نخست‌وزیر کشور دوست و برادر ایتالیا مقایسه کرده است.

سیلویو برلوسکنی نخست‌وزیر ایتالیا، دچار رسوایی‌های اخلاقی زیادی است و حتی همسر وی نیز به همین دلیل تقاضای جدایی از او را داده است و به همین خاطر، در نشست سران G20 تنها فردی که همسر خود را به همراه نداشت نخست‌وزیر ایتالیا بود


 

وای برلوسکونی ترسناک. واییییییییییییی !!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
کیمیا/ فریاد سکوت دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.tavalodino.blogfa.com

[گل]

سلام دوست من

با مطلب جدیدی باعنوان" چکش فرهنگی یا فرهنگ چکشی" به روزم و منتظر حضور شما..

http://www.tavalodino.blogfa.com/post-178.aspx

با سپاس

[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد