خشم طنزگونه فیروز کریمی و رسانه های عربی

خشم طنزگونه فیروز کریمی و رسانه های عربی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تلویزیون الرای در برنامه‌ی مجله ورزشی آخر هفته خود بار دیگر به سابقه‌ی سخنان طنزآلود فیروز کریمی مربی سرشناس ایران اشاره کرد و گفت: این مربی ایرانی که از عملکرد دروازه‌بان خود ادمیر تولیا به شدت گله‌مند است او را متهم کرد که به جای توپ باید به سراغ مرغ‌گیری برود.

مفسر تلویزیون الرای که به رشته‌ی تحصیلی و شغل کریمی نیز توجه نشان داده است، اضافه کرد: این پلیس روانشناس که با تیم پاس ایران نیز قهرمان باشگاه‌های آسیا شده است، کمتر به سراغ شوخی و جوک در باشگاه‌های آسیا می‌رود و طنز خود را در محدوده‌ی لیگ ایران قرار داده است.

این تلویزیون با نمایش تصاویری از فیروز کریمی در کنار زمین افزود: بعضی از شوخی‌های این مربی فوتبال او را تا دادگاه فوتبال ایران نیز برده است.

مفسر تلویزیون الرای گفت: این شوخی کریمی با دروازه‌بان خود که ظاهرا آخرین فصل حضورش را در صبای ایران می‌گذراند، شباهت زیادی به شوخی جام جهانی در خصوص تیم ملی اروگوئه در دهه‌ی 50 میلادی قرن گذشته دارد که بدلیل ضعف عملکرد این تیم علاقه‌مندان تیم ملی اروگوئه از بازیکنان این تیم خواستند به جای توپ به دنبال مرغ‌ها بدوند که آنها نیز این کار را انجام دادند.

تلویزیون الرای از صبای ایران به عنوان تیمی قلدر و مدعی در لیگ ایران نام برد که همیشه مزاحم تیم‌های بزرگ لیگ این کشور بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد