همکاری Microsoft و De

همکاری Microsoft و Dell برای ساختن RED

شرکت Microsoft و Dell با همکاری هم کامپیوتری با نام تجاری RED با سیستم عامل ویندوز ویستا را تولید کرده اند و طبق اعلام سایت شرکت مایکروسافت،50 تا 80 دلار از درآمد فروش (بسته به نوع محصول) صرف کمک به بنیاد جهانی بیماران ایدز در کشورهای آفریقایی خواهد شد.


RED یک جنبش بشردوستانه است و شرکتها و طراحان محصولاتی را با همین نام تجاری طراحی و قسمتی از منافع فروش را صرف کمک به از بین بردن ایدز در قاره آفریقا کرده اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
پوریا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ http://htp/pr-abdolahzadeh.blogfa.com

بنام خدا
سلام دوست بزرگوارم
حالت چطور است اگر اشتباه نکنم همکلاسی خودمان آقای حسین فرزانه هستید و اگر اشتباه کردم مسئله ای نیست یک آقای فرزانه ی دیگری را پیدا کرده ام و خوشحالم ارادتمندیم.

سلام
به وبلاگ من خوش آمدین.
البته من آقایی که گفتید نیستم یعنی اصلا آقا نیستم . با اسم کوچکم یادداشتها را می گذارم.
موفق باشید.

یاشار چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://yashar430.persianblog.ir/

مطلب جالبی بود.

محمود حق وردی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.haghverdi.con

سلام
جواب اون سؤال رو می پرسم خدمتتون می گم
راستی ایده مو و رنگ‌های المپیک خیلی قشنگ بود، خیلی لذت بردم. ولی فکر کنم سالش درست نیست باید 2008 باشه، به هر حال خیلی خوب بود، به نظر می رسه یه تقویمه. توی مدتی که مأموریت و مرخصی بودم شما مطالب خوبی گذاشتین،
یه مطلب ویژه دارم که توی روزهای آینده می زارم روی سایت، در مورد مدیریت بحران‌های رسانه‌ای که کاملا جواب داده و استفاده داره.

ممنون از لطفتون
خب راستش این عکس در قسمت پوسترهای المپیک بود و من هم خوشم اومد و استفاده اش کردم بله تاریخ ۲۰۰۵ خورده ولی خب اگه پوسترهای دیگر را دیده باشید همه حال و هوای مردانه دارند اما خانم ها هم در المپیک شرکت می کنن.!
امیدوارم زودتر اون مطلب را بگذارید تا بتوانیم از تجربیات با ارزش شما استفاده کنیم.
با آروزی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد