چهاردهمین شماره ماهنامه سپیده دانایی منتشر شد

چهاردهمین شماره ماهنامه سپیده دانایی منتشر شد
 

 

چهاردهیمن شماره ماهنامه سپیده دانایی با بررسی جابه‌جایی نقش‌های والدین و تاثیر آن بر تربیت فرزندان و با تاکید بر موضوع پدران در خانه، مادران در جامعه منتشر شد.

دکتر خدیجه سفیری،‌ دکتر رضا کاظم‌زاده، دکتر محبوبه خوانساری و دکتر مسعود بحرینی به تبیین این موضوع پرداخته‌اند. اختلال هویت جنسی موضوعی است که دکتر محمدرضا ابراهیمی به آن پرداخته و دکتر اعظم راودراد نیز نقش زنان شاغل در تلویزیون را مورد بررسی قرار داده است.

در این شماره می‌توانید مصاحبه منتشر نشده با مرحوم نادر ابراهیمی را بخوانید. همچنین گفت‌وگویی کوتاه نیز با فرزانه منصوری، همسر نادرابراهیمی به چاپ رسیده است.
گفت‌وگوی اختصاصی ماهنامه سپیده دانایی با جرج جرداق، دانشمند مسیحی درباره شخصیت امام علی(ع) از جمله مطالب بخش فرهنگ است.

در صفحات زندگی دکتر گلزاری به بررسی نقش خانواده در شناخت شخصیت فرد برای انتخاب همسر پرداخته و گفت‌وگویی نیز با دکتر امیر هوشنگ مهریار در موضوع " اعتماد به نفس در زندگی" انجام شده است. "فرد سوم در روابط پنهانی" از دیگر موضوعات صفحات زندگی است.

در شماره تازه ماهنامه سپیده دانایی دکتر هومن نارنجی‌ها، مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر به نقش اطلاع رسانی در کاهش مصرف مواد مخدر پرداخته و دکتر حسن رفیعی، رئیس موسسه داریوش نیز علل گرایش جوانان به مواد مخدر جدید را مورد بررسی قرار داده است. همچنین دکتر محمد زاهدی‌اصل، رئیس انجمن مددکاری ایران، انواع آسیب‌های اجتماعی در ایران را واکاوی کرده است.

در صفحات هنر نیز با دکتر چیستا یثربی در مورد موضوع تئاتردرمانی گفت‌وگو شده است.
ماهنامه سپیده دانایی به مدیر مسئولی دکتر محمود گلزاری یکشنبه اول هر ماه منتشر می‌شود. این ماهنامه به موضوعات روان‌شناسی، اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد