عرضه نسخه کامل اینترنت اکسپلورر ۸ تا ماه آگوست

عرضه نسخه کامل اینترنت اکسپلورر ۸، تا ماه آگوست

 
 

مایکروسافت اعلام کرد در نظر دارد نسخه آزمایشی مرورگر اینترنت اکسپلورر هشت(IE8) خود را به همراه کلیه امکانات جنبی آن تا ماه آگوست در اختیار عموم قرار دهد. 

 
 

مایکروسافت اعلام کرد در نظر دارد نسخه آزمایشی مرورگر اینترنت اکسپلورر هشت(IE8) خود را به همراه کلیه امکانات جنبی آن تا ماه آگوست در اختیار عموم قرار دهد.

به گزارش ایتنا، مایکروسافت اولین نسخه آزمایشی مرورگر خود را در ماه مارس برای آشنائی برنامه‌نویسان و طراحان وب با آخرین امکانات و بروزرسانی‌های با محبوب‌ترین و پرکاربردترین مرورگر اینترنت جهان ارائه کرد. نسخه آزمایشی بعدی با نام IE8 Beta 2 بیشتر کاربران عادی وب را مخاطب قرار خواهد داد.  

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_Explorer_8 IE8 Favorites menu displaying a WebSlice in a flyout Window

این نسخه شامل تمام امکاناتی است که به همراه نسخه اصلی و در زمان عرضه رسمی برنامه همراه این مرورگر خواهند بود. البته در این نسخه احتمالاً برخی باگ‌ها و اشکالات احتمالی وجود خواهد داشت که با توجه به آزمایشی بودن این نسخه امر عادی محسوب می‌گردد.

مایکروسافت تاکنون تاریخ مشخصی را برای عرضه رسمی و نهائی این برنامه اعلام ننموده است. IE7 در اکتبر 2006 عرضه گردید.

[ اینترنت اکسپلورر (Windows Internet Explorer) مرورگر وب مایکروسافت و پراستفاده‌ترین مرورگر در دنیاست. این مرورگر به طور پیش‌فرض با سیستم عامل ویندوز نصب می‌شود (از ویندوز ۹۸ به بعد). در حال حاضر نسخه ۶ آن بیشترین استفاده را در جهان دارد. در ویندوز ویستا نسخه ۷ آن اجرا می‌شود: ویکی پدیا.]

 

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد زاهدی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.ahmadzahedi.blog.com

ممنون از اطلاعاتی که داده‌اید
پایدار و پیروز باشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد