جستجو:
صفحهٔ اصلی         جستجو         دعوت         کمک

جامعه مجازی «خوره» راه‌اندازی شد

 

وبنا - جامعه مجازی خوره با هدف ایجاد مکانی سالم، برای ایرانیان، راه‌اندازی شد.

 بهداد پورنادر مدیر سایت به وبنا گفت در این سایت، می‌توانید گروه ایجاد کنید.

دوست پیدا کنید. آلبومی از تصاویر بسازید و وبلاگ بنویسید.

عضویت در این سایت، به مدت یک ماه از ۵ خرداد ۱۳۸۷ آزاد است و

 بعد از آن عضویت فقط با دعوت‌نامه امکان‌پذیر است، برای مشاهده سایت

به آدرس http://www.khore.ir کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد