«تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک» منتشر شد

کتاب «تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک» نوشته‌ی حمید ضیایی‌پرور با مقدمه‌ای از سیدوحید عقیلی منتشر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کتاب که در هشت فصل تألیف و گردآوری شده، روابط عمومی را یکی از حوزه‌های تخصصی ارتباطات اجتماعی دانسته و آورده است: اگر هنر و رسالت روابط عمومی را اقناع و ترغیب مخاطبان سازمان، و شبکه‌های ارتباطی را نیز تسهیل‌کننده‌ی ارتباط مخاطبان و سازمان‌ها بدانیم، از این دیدگاه، روابط عمومی الکترونیک می‌تواند جایگاه مهمی داشته باشد و مسؤولیت چنین رشته و مهارتی نیز بسیار سنگین است. در همین چارچوب، آموزش کاربران و کارگزاران روابط عمومی در زمینه‌ی علوم الکترونیک نیز اهمیت بسزایی دارد. این کتاب دقیقا در همین حوزه یعنی حوزه‌ی آموزش بین رشته‌یی قرار دارد

کتاب «تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک» نوشته‌ی حمید ضیایی‌پرور با مقدمه‌ای از سیدوحید عقیلی منتشر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کتاب که در هشت فصل تألیف و گردآوری شده، روابط عمومی را یکی از حوزه‌های تخصصی ارتباطات اجتماعی دانسته و آورده است: اگر هنر و رسالت روابط عمومی را اقناع و ترغیب مخاطبان سازمان، و شبکه‌های ارتباطی را نیز تسهیل‌کننده‌ی ارتباط مخاطبان و سازمان‌ها بدانیم، از این دیدگاه، روابط عمومی الکترونیک می‌تواند جایگاه مهمی داشته باشد و مسؤولیت چنین رشته و مهارتی نیز بسیار سنگین است. در همین چارچوب، آموزش کاربران و کارگزاران روابط عمومی در زمینه‌ی علوم الکترونیک نیز اهمیت بسزایی دارد. این کتاب دقیقا در همین حوزه یعنی حوزه‌ی آموزش بین رشته‌یی قرار دارد.

اما بر اساس این گزارش، این کتاب را می‌توان در زمره‌ی کتاب‌های کاربردی دانست که به نحوی شایسته می‌تواند کاربران را با آخرین تکنولوژی‌های جمع‌آوری و پردازش اخبار، جمع‌آوری الکترونیکی اخبار، مفهوم وب و امنیت و چگونگی نوشتن در وب، اینترنت و اکسترانت و دیگر حوزه‌های مربوط به نشر الکترونیک در معنای عام آشنا کند، به طور خاص دست‌اندرکاران روابط عمومی را آموزش دهد و همچنین نحوه‌ی کار در حوزه‌ی روابط عمومی الکترونیک را به طور ملموس و با ذکر مثال و نمونه بیان کند.

"مفاهیم و مبانی روابط عمومی الکترونیک"، "تکنولوژی‌های جمع‌آوری و پردازش اطلاعات"، "تکنولوژی‌های نشر آنلاین"، "روابط عمومی موبایل"، "وب 2"، "کاربرد تکنولوژی‌های الکترونیکی در روابط عمومی الکترونیک"، "امنیت در روابط عمومی الکترونیک" و "نقشه‌ی راه"، فهرست سرفصل‌های این کتاب است.

کتاب «تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک» توسط دبیرخانه‌ی دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک و با همکاری انتشارات علمی و فرهنگی در 252 صفحه و شمارگان سه‌هزار نسخه منتشر شده‌ است.

نظرات 1 + ارسال نظر
افخم جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ http://afkham.blogfa.com

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد