اورژانس

اورژانس

دیشب ساعت 10 مامان تو اورژانس بیمارستان بستری شد. کادر پزشکی و پرسنل اورژانس واقعا خوب عمل کردن ، خدا بهشون قوت بده و صبر.

از دیشب که جراح مغز و اعصاب برای ویزیت اومد و اسکن و رادیوگرافی مامان رو دید دستور داد برای ام.آر. آی ساعت حدودای نیمه شب بود تا امروز ظهر ساعت یک بعداز ظهر بیمار اورژانسی ما نوبت ام.آر.آی بهش رسید. حالا تصور کنید یه آدم که هوش و حواسش هست با یه بدن پر از درد و آماسیده رو یه تخت اورژانس افتاده یه تخت برانکار سفت هم زیرش باشه کمر دیسک عمل شده هم داشته باشه سرم هم بهش تزریق کرده باشن اونوقت چه طوری ( با عرض پوزش) قضای حاجت کنه؟!

اینا طبیعیه درست ولی نه بیماری که وسط اورژانس بین این اتاق و اون تخت همش جا به جا می شه خب البته درست هم هست چون تخت ها رو هر دفعه یه مدل می دن که برای یه کاری و یه بخشیه.

خلاصه امروز از ساعت سه بعداز ظهر پزشکا گفتن می تونه مرخص بشه البته با یه شکستی تو مهره دوم گردن به شرط اینکه دکتر متخصص جراح مغز و اعصاب دستور بده. البته ایشون واقعا مسئولیت پذیر بودن حتی با یه مریض بدحال تصادفی که نیاز به عمل داشت شخصا به اسکن مراجع کردن و اینطوری شد که ساعت هفت و نیم گفتن مرخص و خدارو شکر.

حالا رفتم پیش مدیر کشیک اورژانس میگه امروز که مامور بیمه اومده برگه شمارو پر نکرده بنابراین یا همه هزینه اورژانس رو می پردازین یا بیمارتون تا فردا صبح می مونه.

خلاصه این شد که معلوم شد ای بابا انگار هیچ وقت قرار نیست همه کارها طبق برنامه پیش بره و باید یه اشتباهاتی تو انجامش باشه که البته بود ولی قابل چشم پوشی.

با این اوصاف برای مریض ما که گفته بودن احتیاطا 48 ساعت باید بمونه خب بد نشد ولی کلی کلافه و خسته است اونم با گردن بسته.

ان شاءالله خدا همه بیماران را شفا عنایت کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارو پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://ranjbar58.blogfa.com

سلام
سال نو تون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد