موسسه رنگ «پنتون»: رنگ سال 2012

موسسه رنگ «پنتون»: رنگ سال 2012


به گزارش تابناک، «واشنگتن پست» در این باره نوشته است که جهان سال آینده به رنگ خاکستری نیاز ندارد، جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه، انرژی و شجاعت برای اقدام برخیزد به همین جهت موسسه رنگ «پنتون» براساس تحلیل روانشناسان خود رنگ نارنجی مایل به سرخ را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۲ انتخاب کرده است.

بر اساس این گزارش، «لیتریک ایزمن» مدیر اجرایی شرکت پنتون که استاندارد رنگ های لباس و صنایع خانگی را تعیین می کند در این باره گفته است که این رنگ بر اساس ایده تحرک و ایجاد انگیزه انتخاب شده است.

پیش بینی هر سالانه رنگ بر اساس نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان مختلف قرار می گیرد. مدیر اجرایی پنتون در همین باره گفته است که این انتخاب یک انتخاب سلیقه ای نیست ، ما به نوعی روح زمانه را درمی یابیم و به همه خواست های دور و برمان نگاه می کنیم.

وی همچنین در این باره اضافه کرده است که مشتری نقشی اساسی در احیای اقتصاد دارد و این نارنجی مایل به سرخ است که آدرنالین تولید کرده و مشتری را به فعالیت بیشتر در جهت خرید تشویق می کند ، سالهای قبل هم صورتی گرم ، فیروزه ای و زرد هم بر اساس دلایلی خاص انتخاب شده بودند.

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://resanehayenovin.blogfa.com

رنگ قشنگیه

حمید یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://nphoto.blogfa.com/

سلام
خو.شحال میشم به منم سر بزنید
وبلاگتونم بسیار جالبه

الهه دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.kaghaz-pareh.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد