اینترنت ، اصحاب رسانه، سوال ( ؟ )

اینترنت ، اصحاب رسانه، سوال ( ؟ )


امکان ثبت‌نام اینترنتی در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها

دبیر هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به آغاز ثبت‌نام جشنواره مطبوعات از فراهم شدن امکان " ثبت‌نام اینترنتی " در این جشنواره برای نخستین بار خبر داد.

یوسف غروی قوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: امسال افرادی که تمایل به شرکت در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها دارند، می‌توانند به 2 صورت در این جشنواره شرکت کنند. ( متن کامل)



فکر کنم باید به این « مردان اصحاب رسانه » تبریک گفت شاید دست مریزاد یا آفرین صدآفرین!

بخند به این مردانگی شاید هم زنانگی پس پرده! به این اصحاب که اصلا معلوم نیست برای چی دور هم جمع می شن! به این رسانه که منفعله و از دست رسانه های غربی کپی برداری می کنه اما ناقص و خیلی خیلی عقب تر از اونا!

البته ما تو رسانه هامون همون طور که برخی از این رسانه ایها می گن مدل های خودمونو داریم بدون اینکه بخوایم به کسی ثابت کنیم که اصلا اینا مدلند یا مانکن !

خنده دار اینکه « امکان ثبت نام اینترنتی در جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها » همزمان با « ثبت نام اینترنتی مدارس » قرین شده نه اینکه مصادف باشن نه! حالا سوال اصلی این جاست که وزیر آموزش و پرورش اول گفت ما اینترنتی ثبت نام می کنیم یا وزارت فرهنگ و ارشاد یا هر ارگان دیگه ای که این جشنواره به اونجا مربوط می شه؟

مسئله این است کدام زودتر به فکرشون رسیده که یه همچین کاری بکنن و اصلا مهم تر اینکه ( میتونه یه تحقیق پژوهشی میدانی و تحقیقی و... باشه) برای کدام یک از این دو بحث اینترنت مهم تر می تونسته باشه؟

عقل ما معمولی ها که به این چیزا قد نمیده! کاش یه « اصحاب رسانه » پیدا بشه تا جوابگو باشه ( با توجه به روحیه نقد و نقدپذیری که همیشه توبیخ کننده بوده است) و جامعه ای رو از نگرانی دربیاره!



در پایان باید خاطر نشان کرد این خبر مربوط است به تقریبا یک ماه قبل و از ارزش خبری « تازگی » آن کاسته شده است ولی همچنان تا تاریخ انقصاء آن مهلت مصرف دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سی سی جون یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://ashpazkhoonesisijoon.mihanblog.com/

به به . قالب جدید مبارک. قالب قشنگیه ولی یه کم توش کار کنی بهتر هم میشه.
راستی کنسرت بعدی امیرعلی همین روزهاست. تا بلیط تموم نشده بیا تهیه کن!

نمی دونم چی باید بهش اضافه کنم ( اینو با لحن « سمر » بخون همون طور لوس و بی نمک ) !

حتما یه صندلی تو ردیف جلو برام بذار می خوام وقتی با امیرعلی بای بای می کنم اونم برایم دست تکون بده. بهش بگو قد همه سیمهای دنیا دوسش دارم.
می بوسمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد