گلهای کاکتوس

امشب همین نیم ساعت پیش رفتم تا گلهای زیبای کاکتوس هامو که شکفته اند رو ببینم و البته عکس هم بگیرم. نمی دونم چرا غنچه هاش به سمت مشرق باز می شن. خواهرم یه اصطلاحی گفت که الان یادم نیست یه چیزی تو مایه های سنتز و اینا . منظور این بود که گلها به طور طبیعی به سمت نور باز می شن . خلاصه که من منتظر میوه های این کاکتوسای نازنین هستم ببنیم چه مزه ایند. گلهاش که عطر ملایم و خوشی دارن. فکر می کنم این کاکتوسام امسال ۱۰ ساله شدن.!

اینم عکس گلهای کاکتوس

نظرات 1 + ارسال نظر
افخم شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://afkhamsadat.blogfa.com

قشنگه...
من تا حالا نمی دونستم که کاکتوس هم گل می ده...
راستی عزیز فیلم جدید نرفتی ببینی نقدش رو برامون بذاری
اگه فیلم خاصی مد نظرت بود بگو با هم بریم ببینیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد