وایلى در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللى کتاب تهران

وایلى در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللى کتاب تهران

انتشارات جان وایلى و ناشران زیرمجموعه اش، هم چون سال هاى گذشته، از طریق نماینده ى انحصارى اش در ایران، آوند دانش، در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللى کتاب تهران حضور دارد. آوند دانش کتاب هاى مجموعه ى انتشاراتى وایلى را در دو سالن ارزى و ریالى نمایشگاه عرضه مى کند که بالغ بر ۸۰۰۰ عنوان مى شود (بیشتر کتاب ها چاپ سال ۲۰۰۷ میلادى به بعد هستند).متقاضیان آثار منتشرشده از سوى وایلى مى توانند با تهیه ى کارت خرید ارزى از یکى از شعب بانک صادرات کتاب مورد نظر خود را از سالن ارزى نمایشگاه تهیه کنند، و یا درصورت موجود بودن کتاب در بخش ریالى، آن را بدون نیاز به این کارت خریدارى نمایند.فهرست کتاب هاى عرضه شده از مجموعه ى انتشاراتى وایلى در سالن هاى ارزى و ریالى را مى توانید از طریق سایت آوند دان&#158 8; به آدرس www.avand-danesh.com مشاهده کنید.

ثبت سفارش کتاب طى نمایشگاه بین المللى کتاب تهران

براى آن دسته از عزیزانى که موفق به تهیه ى کتاب مورد نظرشان در نمایشگاه نمى شوند (کتاب هایى که موجودى شان تمام شده است یا در نمایشگاه اصلاً عرضه نشده) سیستم ثبت سفارش کتاب را راه اندازى کرده ایم که مى توانند طى روزهاى نمایشگاه به غرفه ى آوند دانش در سالن ریالى مراجعه کنند و کتاب هاى درخواستى شان را با همان قیمت نمایشگاهى (بخش ریالى) سفارش دهند. تمامى کتاب هاى سفارش داده شده از طریق این سیستم پس از ۴۵ روز از آخرین روز نمایشگاه (۲۴ اردیبهشت) در محل مشترى تحویل خواهند شد، تهران و تمامى شهرستان هاى ایران. همچنین آن دسته از متقاضیانى که، به هر دلیلى، نمى توانند به نمایشگاه مراجعه کنند مى توانند از هم اکنون با مراجعه به وب سایت www.wileyiran.com کتاب هاى مورد نظرشان را انتخاب و به قیمت نمایشگاه (ب&#15 82;ش ریالى) با حداقل ۲۰ درصد تخفیف سفارش دهند و تا ۴۵ روز پس از آخرین روز نمایشگاه (۲۴ اردیبهشت) آن ها را در محل خود تحویل گیرند.                   

اعطاى تسهیلات خرید کتاب از سوى آوند دانش

آوند دانش در این نمایشگاه ۲۴ میلیون ریال تسهیلاتِ خرید کتاب براى ۲۴ نفر (هر نفر یک میلیون ریال) در نظر گرفته است. شرکت در این قرعه کشى براى عموم آزاد است و علاقه مندان مى توانند با ارسال عدد ۹۰۲۴ به شماره ى پیامک ۱۰۰۰۰۱۸۰۷ بخت خود را آزمایش کنند. مهلت شرکت در این قرعه کشى تا آخرین ساعت آخرین روز نمایشگاه (۲۴ اردیبهشت) خواهد بود.

فروشگاه اینترنتى آوند دانش

اگر از علاقه مندان آثار وایلى هستید از این پس مى توانید کتاب هاى مورد نظر خود را روى وب سایت جدید آوند دانش، www.wileyiran.com ،جستجو و خریدارى کنید. وب سایت جدید آوند دانش با بهره گیرى از فناورى هاى اطلاعاتى به روز موجودى انبار کتاب هاى درخواستى تان را آنلاین وارسى کرده و به شما این امکان را مى دهد تا درصورت موجود بودن کتاب آن را با استفاده از کارت هاى عضو شتاب به صورت ریالى خریدارى کنید. این سیستم، هم چنین، با محاسبه ى وزن کتاب هاى سفارش داده شده، چندین سرویس حمل به شما پیشنهاد مى دهد تا با توجه به زمان تحویل و هزینه ى حمل یکى از آن ها را برگزینید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد