گریم سریال « مختارنامه»

گریم سریال « مختارنامه»

چقدر در مورد گریم سریال « مختارنامه »‌ حرف های خوب و بزرگ گفته شد. مثلا سرپرست گروه گریم ـ مسعود ولد بیگی- و دستیارش  گفته اند که گریم این سریال به قدری خوب و حرفه ایه که برای همه ما یه کلاس درس و حتی دانشگاه بود. چون چیزهای زیادی یاد گرفتیم مثلا از روند کار گریم بازیگران فیلم و اسلاید و آرشیو تهیه کنیم که قبلا در هیچ سریال تاریخی این کار انجام نمی شد. خب چه خوب!

تا اینجا که باید تعریف و تمجید کرد و دست مریزاد بهشون گفت اما تو این بیست و سه قسمت که از پخش سریال مختارنامه می گذره گریم مختار به خصوص خیلی تغییر می کنه. یه وقت می بینی مختار زخمی شده اما تو همون قسمت گریم زخم و ریش و مقداری سفیدی مو و ریش تغییر کرده . یا تو یه قسمت مختار کمی مسن شده اما چند قسمت بعد که جلو میره مختار حتی جوان هم شده. این قضیه در مورد شخصیت حاکم کوفه که مختار رو به سردارسپهی منسوب کرد هم زیاد تو ذوق می زد.

نمی دونم با اینکه از گریم سریال « امام علی(غ) » اینقدر تعریف نشد و نگفتن که گریم ها ثابت بود تا جایی که می شده  و این حرف رو در مورد گریم سریال «‌ مختارنامه »‌ زدن پس این همه پس و پیش شدن گریم ها و  تغییرها و سوتی های  جزئی که خیلی هم تو چشم می زنن چیه ...؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد