من و این همه خوشبختی محاله!!!

من و این همه خوشبختی محاله!!!

دوشنبه رفتم سایت « سنجش » تا کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد دریافت کنم. اما ... چی شد؟! چی کار باید کنم؟! چرا اسم رو پیدا نمی کنه؟ یعنی چی ؟ من که دیگه «‌کد رهگیری» هم دارم ( همه رو اینبار پرینت گرفتم)!

قضیه از این قراره که باید یه مبلغ دیگه به عنوان « مابه التفاوت » هزینه آزمون برای درخواست پیام نور و یا غیرانتفاعی پرداخت کنیم البته علاوه بر اون هزینه کارتی که قبلا برای ثبت نام خریدیم.

خلاصه چون یه بار پول داده بودیم دیگه نمی شد صرف نظر کرد یعنی از طرف سازمان سنجش این امکان نبود حالا بماند که برای همه رشته ها این دو امتیاز وجود نداره.


یه جمله کلیشه ای بگم و تمام:

ای کاش درس خونده بودم تا کارشناس ارشد می شدم. ( به امید آن روز /:) البته می خواستم چشمک باشه ها نشد!

نظرات 2 + ارسال نظر
بهمن شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

پس بالاخره کد رهگیری رو پیداکردی
اگه بخوای میتونی

کد رهگیری داشتم اون پول اضافه رو باید مثل همه پرداخت می کردم

مهدی مهدیقلی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://sabuh20.blogfa.com

سلام
خوبید؟ چه خبرا؟ حالا آزمون رو خوب دادی؟
امیدوارم امسال قبول بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد