صدای این روزای من

 صدای این روزای من

این دو سه روزه که صدایم درنمیومد تو خونه تقریبا مشکلی نداشتم اما سر کار وقتی با مشتری حرف میزدم چون آروم و مثل پچ پچ بود اونا هم همونطور یواش حرف می زدن. بعضیا فکر می کردن کسی خوابه بعضیای دیگه هم فکر می کردن دارم چیزی می گم که بقیه نشنون. به هر حال اونا هم به طبعیت از من یواش و آروم حرف می زدن. ماجرایی داشتم.

این موضوع صدای من هم برای اکثرشون سوال شده بود. یکی که فکر کرد مشکل « تیروئید » دارم که نمی تونم حرف بزنم. یکی هم پیشنهاد کرد نشاسته بخورم. اما اونچه که همشون به هم شباهت داشتن آروم و پچ پچ حرف زدن مثل من بود.

خلاصه که « شیدا‌»‌ هم به شوخی می گفت فرزانه درد دلاتو به من بگو من می شنوم!

خدا رو شکر امروز حالم بهتره و کمی صدایم درمیاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد