تجلیل از ابوالفضل زرویی

تجلیل از ابوالفضل زرویی و رونمایی از لوح فشرده «بامعرفت‌های عالم»

 
 

مراسم تجلیل از ابوالفضل زرویی نصرآباد همراه با رونمایی از لوح فشرده «بامعرفت‌های عالم» برگزار می‌شود.  

 
 

به گزارش ایسنا، در این مراسم که از ساعت 17:30 اول تیرماه در فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد، افرادی همچون: بهاءالدین خرمشاهی، سیدعلی موسوی گرمارودی و محمدعلی بهمنی درباره طنز و جایگاه آثار زرویی سخن خواهند گفت. همچنین شاعران طنزپردازی از جمله: سعید بیابانکی، ناصر فیض، رضا رفیع، امید مهدی‌نژاد و مهدی استاداحمد به شعرخوانی خواهند پرداخت.

پخش فیلم کوتاهی از زندگی و آثار زرویی از دیگر بخش‌های این برنامه است و در پایان برنامه، ضمن تجلیل از پدیدآورندگان آلبوم، حمید اسفندیاری (مدیر انتشارات باربد)، بهزاد باشو (گرافیست و کاریکاتوریست آلبوم) و محمد سالاروند (آهنگساز اثر) از لوح فشرده «بامعرفت‌های عالم» رونمایی خواهد شد.

این برنامه با مشارکت معاونت هنری سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

سیدعباس سجادی - مدیرعامل مؤسسه نغمه شهر - درباره این مراسم گفت: در حوزه طنز معاصر، ابوالفضل زرویی نصرآباد به اعتبار آثاری که در قالب‌های نظم و نثر پدید آورده است، نقشی بسزا و تأثیرگذار دارد.

او افزود: زرویی با توجه به نگاه دقیق و عمیقی که به ابعاد مختلف جامعه دارد، همواره آثاری را قلمی کرده است که مورد توجه نه تنها خبرگان این عرصه؛ بلکه اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

سجادی خاطرنشان کرد: از آن‌جا که آخرین اثر زرویی که «بامعرفت‌های عالم» نام دارد، مورد توجه ویژه قرار گرفت، ما را بر آن داشت که با آهنگ‌سازی بر روی بخش‌های مختلف آن، آن را در قالب آلبومی با صدای شاعر تقدیم علاقه‌مندان کنیم که توسط مؤسسه آوای باربد تکثیر و توزیع شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
صدف دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.istgah.asantabligh.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری !یه سری هم به ما بزن ...هرچی دلت می خواد تو سایت من هست ممنون ازلطفتون راستی یه موقع واسه تبادل لینک اونم با (جایزه ویژه)اگه موافق بودی به این آدرس مراجعه کن گلم http://istgah.asantabligh.com/tabdol1.phpl

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد