اندر باب خودشیفتگی از نوع « مرد ایرانی »

اندر باب خودشیفتگی از نوع  « مرد ایرانی »   

روزی نیست که سر و کله یه مرد که می خواد عکسشو بزرگ کنه و قاب بگیره یا با کلاس ترش شاسی کشی کنه (تخته شاسی) پیدا نشه .  

حالا اینا به کنار جالب قضیه اینجاست که طرف عکس هفت هشت سال پیش رو میاد از بایگانی درمیاره میگه خانم می شه اینو بزرگ کنید هزینه اش مهم نیست فقط قشنگ بشه!! 

چند وقت پیش آخر وقت بود و دیگه چیزی به ساعت نه و نیم نمانده بود که یه پسر جوان اومد با موی اتو کرده و ژل و چسب زده که عکس می خوام بگیرم پرسیدیم برای کجا ؟ گفت برای خودم می خوام!  گفتیم باشه و گرفتیم (فکر کنم دوستم عکسشو گرفت ) بعد موقع نوشتن قبض و هزینه با کمی خجالت گفت می شه یکیش رو هم بزرگ کنین؟!   

این جوان رعنا که شباهتی هم به « فرزاد فرزین » داشت و حتما بهش اینو گفته بودن اگه می دونست که این کار چیز عجیبی نیست که خیلی هم عادیه و باعث غرور مرد ایرانی می شه حتما زودتر از اینا میامد عکسشو بزرگ کنه! 

یه چند وقت پیش دیگه آقایی اومد برای عکس فوری و از ما که آره چاپ ژلاتینی چنانه و بهمانه که گفت نه فقط فوری کار دارم. موقع روتوش عکس تازه معلوم شد چقدر صورت ایشون لک و خال بزرگ داره و رسم بر اینه که اون خال و لک هایی که دیگه جزئئ از اجزای صورتن رو حذف نکنیم که البته کردیم ولی بعد با دیدن چره آقاهه که شبیه راننده ها هم بود و سیبیل پرپشتی هم داشت فکر کردیم که خب اگه همه خال و لک هارو برداریم می گه نگاه کن منو مثل زنها (خانمها) کردن من هم دوباره خال و لک ها رو برگردوندم و پرینت گرفتم و تمام.  

ده دقیقه بعد که اون آقاهه اومد تا عکسشو دیده بود اومد بالا که آره خانم گفتین عکسم خوب درمیاد من چندتا عکاسی رفتم تا شما گفتین عکس فوری هم خوبه پس چرا من اینقدر خال دارم من که اینطوری خال خالی نیستم! 

ما رو می گی (من و شیدا) فقط شاخ درنیاوردیم ولی یه بار دیگه کار آقاه رو بدون خال و لک پرینت گرفتیم و تحویل دادیم. 

خلاصه بگم : 

حالا مردا بیشتر رفتار خاله زنکی دارن یا خانمها ؟ کیا دچار خودکم بینی یا شاید خودبزرگ بینی هستن که هی میان عکس خودشونو اونم عکس جوونی هاشونو بزرگ می کننو  قاب می کنن می زنن به دیوار؟  

خب جواب این سوالا فقط  دو کلمه است « مرد ایرانی » 

(اینم بگم که آقایون هم به اندازه خانم ها برای عکس آتلیه و فیگوراتیو و مدلینگ تشریف میارن!)

نظرات 2 + ارسال نظر
منصوره پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ق.ظ http://ashpazierangin.blogfa.com

سلام موفق باشید

بهمن سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://resanehayenovin.blogfa.com

من طرح کاد چهار سال عکاسی رفتم
اون موقع مشتری های ما بیشتر خانم بودن که عکسهای جور واجور می گرفتن
مردها هم بیچاره اگه عکس یکی دیگه بهشون هم می دادیم متوجه نمی شدن
البته این نفی مطالب شما نیست
حالا شما این همه آرایش می کنین بزارین مردها هم توی عکسشون یه خورده رتوش بشن

برای همه عکسها چه خانم چه آقا رتوش انجام میشه حتی برای عکسهای پرسنلی.
ولی من یادمه! هم بابا یه عکس از جوونیهاش داره (همون زمانها گرفته بود و دوست داشت به دیوار باشه که مامان دوست نداشت) هم تو خونه خیلی از فامیل دیده بودم الان هم عکس بابای خونواده به دیوارشون هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد