تجلیل از دکتر سلطانی فر

 

هم‌زمان روز ارتباطات و روابط عمومی و در پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک، از مقام علمی دکتر محمد سلطانی‌فر به‌عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک تجلیل شد.  

امیرعباس تقی‌پور - دبیر پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک - در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: در این مراسم دکتر علی‌اکبر فرهنگی در سخنان کوتاهی با برشمردن ویژگی‌های اخلاقی و علمی دکتر محمد سلطانی‌فر، معرفی وی به‌عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک را تبریک گفت.

او ادامه داد: دکتر جاسبی نیز با تجلیل از دکتر سلطانی‌فر، بزرگداشت مقام علمی اساتید و انتخاب استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک را پسندیده و شایسته دانست. همچنین نمایندگان سازمان‌ها و انجمن‌ها لوح‌های تقدیر خود را به استاد تقدیم کردند.

به گفته او هم‌چنین لوح ویژه دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک به امضای مشترک پروفسور یحیی کمالی‌پور، رییس شورای مشورتی، دکتر شهیندخت خوارزمی، رییس کمیته علمی و امیر عباس تقی‌پور، دبیر همایش روابط عمومی الکترونیک به وی اهدا شد.

در بخشی از این لوح خطاب به دکتر سلطانی‌فر آمده است: "استقبال جامعه علمی کشور به ویژه اساتید، مدیران و کارشناسان ارتباطات، رسانه و روابط عمومی از معرفی جناب عالی به‌عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال 1389 حکایت از انتخابی به حق، شایسته و بایسته دارد. انتخابی که با اکثریت قاطع آراء اعضای کمیته علمی پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک همراه بود".

هم‌چنین در بندی دیگر از این لوح می‌خوانیم: "شما در ردیف نخستین اساتیدی محسوب می‌شوید که تولید محتوا و تبیین اهمیت و ضرورت‌های توجه به فن‌آ‌وری‌های نوین در انجام وظایف و مسؤولیت‌های نهاد روابط عمومی در کشور عزیزمان را در دستور کار خود قرار داده و هم‌چنان پیشتازید.

به نیابت از خانواده بزرگ روابط عمومی و به ویژه اعضای ستاد برگزاری پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک، اعضای محترم کمیته علمی و بیش از 2000 نفر از اعضای دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک از تلاش‌های علمی و عملی استاد فرهیخته و با اخلاق قدردانی کرده و سلامتی و تداوم موفقیت‌هایتان را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمائیم".

تقی‌پور اظهار کرد: در این مراسم عبدالله جاسبی - رییس دانشگاه آزاد اسلامی - احمد مسجد جامعی - عضو شورای شهر تهران - پروفسور علی‌اکبر فرهنگی، دکتر حسن بشیر، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر حمید ضیایی‌پرور و اعضای خانواده سلطانی‌فر نیز در این مراسم حضور داشتند.

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.sedameda.persianblog.ir

سلام دوست گلم. خوشحالم که وبلاگ پرباری دارید و از این بابت بهتون تبریک میگم. تا چند وقت پیش که وبلاگ می نوشتم برام بازدیدم خیلی اهمیت داشت تا اینکه بعد مدتها سعی وتلاش در مدت یکسال سایتی تدارک دیدم به نام لینک نگار دات کام که باعث افزایش بازدید وبلاگها میشه. اگر دوست داشتید پا روی چشمای ما بذارید و یه سر بزنید برای عضویت قسمت "آموزش ثبت نام و قرار دادن لینک در لینک نگار رو بخونید" در ضمن یه گروه اینترنتی هم زدیم برای اینکه هم از بچه های لینک باکس پشتیبانی کنیم هم آخرین ورژن های آنتی ویروس ها و آخرین اخبار- جزوات رایگان دانشگاهی رشته های محتلف و ... رو هر 1 ما یک بار برایتان بفرستیم. اگر دوست داشتید بعد تو گروه اینترنتی لینک نگار عضو بشید تا این امکانات رو هم دریافت کنید. اگر سوالی داشید به آی دی که دست چپ سایت هست پیام خصوصی بدبد. با تشکر منتظر حضورتان هستیم.

افخم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://afkhamsadat.blogfa.com

دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم
نقشی به یاد خط تو بر آب می زدم
ابروی یار در نظر و خرقه سوخته
جامی به یاد گوشه محراب می زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد