بخشی از امروز من :تماشای فیلم

 

 بخشی از امروز من : تماشای فیلم

  1. اینکه بلاگفا قطعه و سرویس نمی ده. 
  2.  دوتا فیلم تولید سال ۸۳ دیدم : بازنده : داستان یه دانشجوی جریان خرداد ۷۹ که گولش می زنن تا پناهنده سیاسی بشه اما حالا برگشته اونم به خاطر نامزدش ولی خب اون ازدواج کرده با یکی از همکلاسی های مشترکشون. شوهر زن در درگیری با نامزد سابق می میرد اتفاقی و مرد زن رو هم مجبور می کنه با هم فرار کنن علی رغم میل زن که اعتقاد داره باید خودشو به پلیس معرفی کنه . در نهایت جایی که زن طوئمه دستگیری توسط پلیس شده موفق می شه  به همراه مرد از مرز خارج  بشن.  

فیلم دیگه : « شارلاتان» خیلی مزخرف بود. (فریدون جیرانی حق داشت اونقدر در برابر حرفا و گیشه پر از پول فیلم های حسین فرح بخش جبهه می گرفت و اونو متهم به ساده انگاشتن مخاطب می کرد.) 

 

  

۳. فیلم محصول هدایت فیلم و سال ۸۴: « کافه ستاره» 

سه اپیزود که زنجیره وار ماجرایی رو تعریف می کنن. داستان ها به نام زنان یعنی « فریبا» «سالومه»‌ و « ملوک »‌ است اما فیلم که جلو می ره نقش مردها برای تعریف این سه زن پررنگ تر می شه . اپیزود آخر که درباره دختر مجردی که سالهای آخر جوانی اش رو سپری می کنه( با بازی بسیار خوب رویا تیموریان ) بعض روایت رو می شکند یعنی اصلا اینجاست که اگه تماشاگر کمی از سرنوشت و کارهای دیگران در دو اپیزود قبلی سردرگم شده بعض می کنه بعضش می شکنه و حتی بالاخره خنده های فیلم اصلا در همین اپیزوده. 

خلاصه اگه فیلم رو قبلا دیدید که چه بهتر اگر ندید وقتتونو تلف نمی کنه می ارزه. 


 

اونقدر فیلم آخری خوب بود که حیفم اومد تو آیتم دوم بنویسمش!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد