سریال «۲۴» به آخر خط رسید

سریال «۲۴» به آخر خط رسید  

تولید مجموعه تلویزیونی «24» با بازی کیفر ساترلند به نقش جک بائر، مامور واحد ضد تروریستی در فصل هشتم متوقف می‌شود. 

 

 

خبرآنلاین - تولید مجموعه تلویزیونی «24» با بازی کیفر ساترلند به نقش جک بائر، مامور واحد ضد تروریستی در فصل هشتم متوقف می‌شود.

شبکه فاکس روز جمعه اعلام کرد این سریال 24 مه (سوم خرداد) با پخش آخرین اپیزود فصل هشت به پایان می‌رسد.

ساترلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بازیگران و دیگر عوامل «24» همیشه می‌خواستند این سریال در اوج به پایان برسد. بنابراین این تصمیم که فصل هشت آخرین کار ما باشد مورد توافق همه بود.»

او همچنین از تولید نسخه سینمایی «24» خبر داد. این مجموعه تلویزیونی اولین بار ششم نوامبر 2001 پخش شد.

«24» تاکنون 68 بار نامزد دریافت جوایز امی، معادل تلویزیونی اسکار بوده و ساترلند سال 2006 برنده جایزه امی بهترین بازیگر مرد شد. این مجموعه همچنین سال 2004 جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه تلویزیونی درام را برد و چهار بار دیگر نیز نامزد دریافت جایزه این بخش بوده است.

ساترلند هم سال 2002 جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد یک مجموعه تلویزیونی درام را دریافت کرد و چهار بار دیگر نیز نامزد دریافت این جایزه بوده است.

داستان «24» در زمان واقعی اتفاق می‌افتد. به این ترتیب که هر دقیقه از سریال یک دقیقه از زندگی شخصیت‌های داستان را شامل می‌شود. مدت زمان پخش آگهی‌های بازرگانی هنگام پخش مجموعه در داستان اصلی لحاظ می‌شود. وقایع هر فصل در 24 اپیزود و در مجموع 24 ساعت روی می‌دهد. به این شکل هر اپیزود یک ساعت از داستان را دربرمی‌گیرد.

داستان شش فصل اول «24» در لس آنجلس و حومه آن روی می‌دهد. پس از وقفه یک ساله در تولید سریال که اعتصاب نویسندگان آمریکا عامل آن بود، داستان فصل هفتم به آفریقا و واشینگتن دی. سی. منتقل شد.

اتفاقات فصل هشتم در نیویورک روی می‌دهد و جک بائر باید با یک حمله تروریستی به این شهر مقابله کند. یکی از ویژگی‌های مجموعه تلویزیونی «24» تغییر بازیگران اصلی آن در هر فصل است. تنها استثناء کیفر ساترلند است که در تمام اپیزودهای این سریال نقش‌آفرینی کرده است.

«24» در حال حاضر به لحاظ تعداد اپیزودها پس از سریال «ماموریت: غیر ممکن» طولانی‌ترین سریال جاسوسی آمریکاست و از نظر ادامه‌دار بودن هم پس از مجموعه «انتقامجویان» در رده دوم قرار دارد.

این سریال در پایان فصل هشتم با 194 اپیزود به لحاظ تعداد اپیزود و ادامه‌دار بودن، رکورد دو سریال «ماموریت: غیر ممکن» و «انتقامجویان» را می‌شکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد