کودکی دعا می کند برای برآورده شدن ، آمین بگو!

 کودکی دعا می کند برای برآورده شدن ، آمین بگو! 

از آقای قرائتی شنیدم که امام باقر (علیه السلام)، وقت دعا بچه‌ها را جمع می‌کردند و از آنها می‌خواستند برای دعای ایشان آمین بگویند.
حتماً از بچه‌ها آمین بخواهید اما اگر دعا کردند شما هم آمین بگوئید. اینجا چند تا دعا از زبان بچه‌ها آورده‌ام. آنها را از کتاب سومین جشنواره بین‌المللی "دستهای کوچک دعا" انتخاب کرده‌ام. این جشنواره سه سال است که در تبریز برگزار می‌شود و دعاهای بچه‌های دنیا را جمع ‌آوری می‌کند و برگزیدگان را به تبریز دعوت و به آنها جایزه می‌دهد. دعاهایی که می‌خوانید از بچه‌های ایران است. لطفاً آمین بگوئید:
 

خدای مهربانم! من در سال جدید از شما می‌خواهم اگر در شهر ما سیل آمد فوراً من را به ماهی تبدیل کنی! (نسیم حبیبی / ۷ ساله) 

خدای عزیزم! در سال جدید کمک کن تا مادربزرگم دوباره دندان دربیاورد آخر او دندان مصنوعی دارد! (الناز جهانگیری / 10 ساله)
ای خدا! کاش همه مادرها مثل قدیم خودشان نان بپزند من مجبور نباشم در صف نان بایستم! (شاهین روحی / 11 ساله)
خدایا! در این لحظه زیبا و عزیز از تو می‌خواهم که به پدر و مادر همه بچه‌های تالاسمی پول عطا کنی تا همه ما بتوانیم داروی "اکس جید" را بخیریم و از درد و عذاب سوزن در شبها رها شویم و در خواب شبانه‌یمان مانند بچه‌های سالم پروانه بگیریم و از کابوس سوزن رها شویم. (مهسا فرجی / 11 ساله)
دلم می‌خواهد حتی اگر شوهر کنم خمیر دندان ژله‌ای بزنم! (روشنک روزبهانی / 8 ساله) 

خدایا ماهی مرا زنده نگه دار و اگر مرد پیش خودت نگه دار و ایشالله من بتوانم خدا را بوس کنم و معلم‌مان هم مرا بوس کند!! (امیرحسام سلیمی / 6 ساله) 

صفحه کامل را می توانید اینجا ببینید.

نظرات 5 + ارسال نظر
بهمن پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ

من هم از بچه هام کمک می گیرم هنگام دعا کردن

afkham شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ http://afkham.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون از این که بهم سر زدی
اگه دوست داری خاطراتم رو دنبال کنی آپم بدو بیا

afkham چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://afkham.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی گلم
چه خبرا ؟
ممنونم از اینکه بهم سر می زنی و داستانم رو دنبال می کنی .
خوشحال می شم باز هم این کار رو بکنی
راستی ارشد شرکت کرده بودی ؟ چی شد ؟‌
این مدیا پلیری که گذاشتی اجازه نمی ده تا در آخرین پستت نظر ارسال بشه
می بوسمت گلم

afkham دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ق.ظ http://afkham.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی ؟
ممنون که بهم سر می زنی ؟
آره همونه . منتها چون خودشم می بینه خیلی لو نده ...
مامن تقریبا رای ممتنع داشت و علی هم نم یدونست تا اینکه ... داستان رو بخون تا آخر دنبال کن جواب همه سوالاتو می گیری گلم ...
راستی با قسمت ششم دختر تارک دنیا به روزم
بدو بیا

بهمن دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

من که قبلا نظر گذاشته بودم
مثل اینکه یادم رفته بود این مطلبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد