سید علی مرتضوی فومنی ( مِه )

 

نه شمعی روشن می کنم
نه آمرزشی طلب خواهم کرد
من تنها
برایِ دزدیدنِ چند شاخه گلِ سرخ
به گورستان آمده ام  

 

      *    *    *

 « وای اگر او رفته باشد
و مرا با گلهایِ سرخ
در وعده گاه نبیند ! »

 

« سید علی مرتضوی فومنی ( مِه ) »

نظرات 4 + ارسال نظر
خان بزرگ دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ

برون آمد گل زرد از گل سرخ
مکن در باغ ویران باغبانی

سید علی مرتضوی فومنی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
من سید علی مرتضوی فومنی هستم و این شعر با عنوان ؛« در راه وعده گاه » یکی از شعرهای بنده است
می خواستم بدونم این شعر توسط چه کسی برای شما ارسال شده ؟ و چرا ناقص ؟
با تشکر و حترام
مه

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

آبجی بی اجازه چرا شعر بچه مردمو ضبط می کنی

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ

نسخه کامل این شعر رو من توی مجله فرهنگ و ادبیات حوندم
معرکه است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد