وب‌سایت «مدرسه همشهری» راه‌اندازی شد



وب‌سایت «مدرسه همشهری» با هدف آموزش رسانه‌ای
راه‌اندازی شد


وب‌سایت مرکز آموزش موسسه‌ی همشهری با نام "مدرسه همشهری" فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد.

حسن نمک‌دوست‌تهرانی ـ مدیر مرکز آموزش همشهری - در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر وجوهی که در مراکز رسمی آموزش رسانه‌یی مورد توجه قرار می‌گیرد تا حدودی با آنچه در فضای حرفه‌یی‌ فعالیت رسانه‌یی می‌گذرد، فاصله دارد و راه‌اندازی وب‌سایت مدرسه همشهری راهی برای نزدیک‌تر کردن این دو فضا به یکدیگر خواهد بود.

وی افزود: در این وب‌سایت سعی خواهیم کرد الگوهای کلاسیک که در مراکز رسمی آموزشی ارتباطات وجود دارد را به آموزش‌هایی که لازمه فضای واقعی کار در حوزه‌های مختلف دانش رسانه‌یی‌، روزنامه‌نگاری، روابط عمومی و غیره است، نزدیک‌تر کنیم. درواقع هدف از راه‌اندازی وب‌سایت مدرسه‌ همشهری نزدیک‌تر کردن آموزش به فضای حرفه‌یی و بالعکس است.

او ادامه داد: علاوه بر این در دو سال گذشته برگزاری دوره‌های آموزشی چندرسانه‌یی یکی از فعالیت‌های مرکز آموزشی همشهری بوده ‌است که راه‌اندازی این وب‌سایت، کارگاه عملی این دوره‌ها نیز محسوب می‌شود.

مدیر مرکز آموزش همشهری تصریح کرد: وب‌سایت مدرسه همشهری تحریریه‌ای کوچک دارد که پای ثابت کار در این وب سایت هستند، اما قسمت اصلی کار آن بر دوش تمامی کسانی است که علاقه‌مند هستند در حوزه‌ رسانه، ارتباطات، روابط عمومی، تبلیغات و غیره فعالیت داشته باشند؛ آن‌ها می‌توانند از طریق تلفن،‌ فکس و پست‌الکترونیکی که در این وب‌سایت درج شده است مطالب خود را به تحریریه ارسال کنند.

او اضافه کرد: تمام مطالبی که از وجوه آموزشی برخوردار باشند حتی با وجود نگاه‌های متفاوت آموزشی در آن‌ها در این سایت منتشر خواهند شد، ضمن این که قرار است به زودی بخش‌های دیگری مانند فن‌آوری‌های نوین ارتباطی و تبلیغات هم به سرفصل‌های موجود در سایت مدرسه همشهری اضافه می‌شوند.

به گفته نمک‌دوست در حال حاضر برخی اشکالات فنی در سایت وجود دارد، ضمن اینکه سرفصل‌ها و جهت‌گیری مطالب آن نیز باید با کمک و راهنمایی اهالی رسانه و اساتید ارتباطات مشخص‌تر شود که این امر باعث می‌شود فعالیت رسمی این سایت به بعد از تعطیلات سال نو موکول شود، البته قطعا آنچه بعد از آغاز فعالیت رسمی سایت شاهد خواهیم بود از نظر ماهوی با آنچه امروز می‌بینیم تفاوتی نخواهد داشت.

گفتنی است در حال حاضر در وب‌سایت مدرسه همشهری با آدرس الکترونیکی http://www.hamshahritraining.ir/ مطالبی با سرفصل‌های دانش ارتباطات، روزنامه‌نگاری، روابط ‌عمومی و درسنامه از شکرخواه، سلطانی‌فر، قاضی‌زاده، صدیقی و عباس‌زاده و هم‌چنین گفت‌وگوهایی با دکتر کاظم معتمدنژاد و دکتر فرقانی فابل مشاهده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد