کارت ورود به جلسه

 کارت ورود به جلسه

 

سازمان سنجش کلاس گذاشته که آره  توی سایت ما می تونید از سه طریق جهت مشاهده کارت خود اقدام کنید در حالی که فقط باید شماره رهگیری داشته باشید می گید نه مثل من امتحان کنید

بعد متوجه این پیغام در بالای کادر می شید: 

« آندسته از داوطلبانیکه به علت عدم دسترسی به اطلاعات کارت اعتباری خود موفق به پرینت کارت ورود به جلسه نشده اند می توانندبا شماره تلفن های 43 الی 88802740-021 ستاد آزمون تماس حاصل نمایند .»
 

 در این مرحله تصمیم می گیرید با شماره های فوق تماس بگیرید که تازه اول ماجراست چون شماره ۸۸۸۰۲۷۴۰ الی ۲  « قطع می باشند و لطفا شماره گیری نفرمایید » و شماره سوم هم مدام بوق اشغال می زنه. 

تصمیم دیگر اینکه به دلیل پیشرفت علم و اختراع کامپیوتر و اینترنت اینبار به سراغ « تماس با ما» می روید تا مشکل خود را بیان کنید اما زهی خیال باطل؛ باید سوار بی آر تی شده و خود را به موقع به محل توزیع کارت برسانید تا مثل من که دیر رسیدم روز ۲۲ بهمن به جای رفتن به راهپیمایی! دوان دوان به درب محل توزیع کارت ورود به جلسه امتحان رفته و کارت مورد نظر را دریافت کنید که روز کنکور حتما با کیک یا بیسکوییت پذیرایی خواهید شد و مهمونی برپا شده از طرف سازمان سنجش در اول صبح با چشمان خواب آلود و یا بعدازظهر با شکم سیر و باز با چشمان خواب آلود خوش بگذره!!! 

برای آنها که درس خوانده اند و کارت هم دارند آرزوی موفقیت و شکست کنکور را دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
خان بزرگ چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ

من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم دختر گلم

یه دوست شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ق.ظ

چه بیمزه ! هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد.
به نظرم شما یادتون رفته که کجا دارید زندگی می کنید!؟ انتظار داشتید کارتتون رو بیارند در خونه تقدیم کنند و با کیک ولنتاین ازتون توی جلسه پذیرایی بشه؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد