نمایش یک قرن هنر ایرانی در آرت اکسپو

 

 

نمایش یک قرن هنر ایرانی در آرت اکسپو 



هنرمندان شرکت کننده در آرت اکسپو رسمی تهران در حالی به نمایش آثار خود در این رویداد هنری پرداخته اند که با توجه به آمار ارایه شده از سوی نگارخانه داران، در این رویداد می توان منختبی از آثار هنری خلق شده در یک قرن هنر معاصر ایرانی را به تماشا نشست

براساس اطلاعات و آمار هنرمندان شرکت کننده در این رویداد هنری ، از مجموع62 نگارخانه سطح  کشور، امضای قدیمی ترین آثار رسیده به دبیرخانه این نمایشگاه  به سال 1300 هجری شمسی بر می گردد که این خود نشان دهنده  تجربه  یکصد ساله هنر ایرانی در حوزه هنر های تجسمی به شمار می رود.
بر اساس نظر منتقدان هنری این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا نسل های مختلف هنری  صد سال اخیر ایران را با نگاهی متفاوت به نظاره نشست.
در میان آثار ارایه شده در این نمایشگاه می توان آثاری از هنرمندان معاصر ایرانی همچون مسعود عربشاهی ، احمد اسفندیاری ، حسینعلی ذابحی ، فرامرز پیل آرام ، ژاره طباطبایی ، منوچهر نیازی، محسن وزیری مقدم پرویز کلانتری، ایران درودی و ....اشاره کرد.
همچنین از دیگر هنرمندان معاصر می توان به آثاری از میرحسین موسوی ، حسین خسروجردی، احمد وکیلی ، ناصر پلنگی، کاظم چلیپا ، ایرج اسکندری و ... اشاره کرد.
آرت اکسپوی رسمی تهران از سوی دفتر امور هنرهای  تجسمی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، یکم دی ماه سال جاری به مدت یک ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.
آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به آرت اکسپو و همچنین آثار ارایه شده در این همایش هنری در وبگاه اینترنتی http://www.artexpo.ir/  قابل دسترسی است.
نظرات 2 + ارسال نظر
ابراهیمی دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ http://resanehayenovin.blogfa.com

کاش بلاگ اسکای هم شکلک داشت تا مجبور نبودیم تایپ کنیم

ماهر معروف به MAHER STEPS سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://WWW.STEPS0111.BLOGFA

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد