ثبت‌نام دوازدهمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی تا فردا تمدید شد

 ثبتنام دوازدهمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی تا فردا تمدید شد

 

ثبت‌نام شرکت در دوازدهمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی که از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور برگزار می شود، تا فردا تمدید شد.

به گزارش سرویس صنفی فرهنگی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین جوادی رییس اداره ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اعلام این خبر، گفت: این تمدید با توجه به استقبال زوج‌های دانشجو و درخواست دانشگاه‌های کشور برای تمدید زمان ثبت‌نام بوده است.

وی ادامه داد: زوج‌های دانشجو می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.reg.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

جوادی 5 آذر را آخرین فرصت اعلام کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امکان تمدید این زمان وجود نخواهد داشت.

رییس اداره ازدواج دانشجویی، گفت: تا کنون بیش از 40 هزار زوج دانشجو با مراجعه به سایت اینترنتی ازدواج دانشجویی نسبت به ثبت‌نام و شرکت در دوازدهمین جشن ازدواج دانشجویی اقدام کرده‌اند.

جوادی افزود: به ترتیب استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیشترین آمار شرکت کننده در جشن ازدواج دانشجویی را به خود اختصاص داده‌اند و استان کردستان نیز کمترین ثبت‌نام را داشته است.

رییس اداره ازدواج دانشجویی نهاد، شرایط ثبت‌نام از متقاضیان را ثبت عقد رسمی از 20 آذرماه 86 تا 31 شهریور ماه 87 و تحصیل یکی از زوجین در دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: زوجین دانشجو باید پس از ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری، به همراه اصل عقدنامه، کارت ملی، ‌کارت دانشجویی و شناسنامه با مراجعه به ستادهای ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها برای تشکیل پرونده و تایید کد رهگیری اقدام کنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (ماوا)، دوازدهمین مراسم جشن ازدواج دانشجویی همزمان با سالروز پیوند مبارک حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) با حضور 360 زوج فرهیخته در حرم مطهر رضوی، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برپا می‌شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ http://mblinkbox.blogsky.com

سلام دوست گرامی
این لینک باکس تازه افتتاح شده و به دلیل تفاوت های ظاهری با دیگر لینک باکس ها موجب جلب توجه هرچه بیشتر به لینک های داخلش میشه.
با قرار دادن آن در وبلاگ آمار بازدید و همچنین پیج رنک گوگل شما بسیار بالا خواهد رفت.
پس لینک باکس را در وبلاگ خود قرار داده و لینک خود را از طریق خود لینک باکس (ارسال لینک جدید) برای ما ارسال کنید
با تشکر

ابراهیمی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ

یک چیزی درباره این ازدواج دانشجویی بگویم که «خیلی سرکاری است این مراسم»
اگر به شرط آن دقت کرده باشی می بینی که اولین شرط آن این است که عقد رسمی کرده باشی !
پس کسی که عقد کرده می توانسته ازدواج بکند
سوال اینجاست پس این سر و صدا ها و تبلیغات چیه و اونا چه کمکی می کنند
جواب : اونا هیچ کمکی نمی کنند به جز اینکه یک جشنی بگیرند و برای خود تبلیغات به راه بیندازند همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد