نقشه بلوتوثی مدینه در اختیار زایران قرار می‌گیرد

نقشه بلوتوثی مدینه در اختیار زایران قرار می‌گیرد

 

 

سازمان حج و زیارت با همکاری گروه فرهنگی ـ هنری میثاق برای نخستین‌بار نقشه کامل مدینه منوره همراه با نشانی و شماره‌های تماس هتل‌ها، مراکز خدماتی، بازارها و غیره را به صورت بلوتوث در اختیار زایران تمتع 87 قرار می‌دهد.  

 

 


به گزارش خبرگزاری فارس، "قاسمی"، مدیر طرح «مدینه همراه»، با بیان این مطلب افزود: تأکید سازمان حج و زیارت بر استفاده از فن‌آوری‌های روز و همچنین نوآوری و شکوفایی در عملیات حج علت اصلی تهیه چنین نرم‌افزاری بود.

وی ادامه داد: هدف ما از طراحی و در اختیار قرار دادن این نرم‌افزار به زایران امسال، تسهیل در رفت و آمدها و همچنین بهره‌گیری از تجربیات گذشته بود، زیرا این نرم‌افزار به صورت آزمایشی در عمره 87 در اختیار زایران قرار گرفت و بسیار مورد استقبال واقع شد.
مدیر طرح «مدینه همراه» درباره قابلیت‌های این نرم‌افزار گفت: وضوح نقشه‌ها، امکان بزرگ‌نمایی تا 4 مرحله، شفافیت فونت‌های نرم‌افزار، امکان جستجو و دارا بودن فهرست از جمله ویژگی‌های نرم‌افزار مدینه همراه است.

قاسمی از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار را وجود قبله‌نما در همه نقشه‌های اماکن زیارتی و سیاحتی، هتل‌ها، بازار و غیره دانست و گفت: فهرست بسیار خوبی از مساجد نیز در این نرم‌افزار قرار دارد.

مدیر گروه فرهنگی ـ هنری میثاق با اشاره به وجود نقشه‌های خانه‌های استیجاری زایران تمتع در این نرم‌افزار از ترسیم بیمارستان‌ها، ستادها و حتی ایستگاه‌های اتوبوس در مدینه همراه خبر داد و گفت: یک گروه شش نفره حدود شش ماه روی این طرح جغرافیایی کار کرده، که حاصل آن برای نخستین‌بار در تمتع 87 در اختیار زایران قرار گرفته‌است

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/

سلام وبلاگت خیلی زیبا بود
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
اگه حاضری برای تبادل لینک یا لوگو
منو به نام (ورود دخترا آکیدا ممنوع!)لینک کن
بعد منو خبر کن تا لینکت کنم

پژمان شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام...وبتون عالی وپر از مطالب محتوای بسیار بالا هستش
خوشحال شدم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد