تجلیل از دکتر علی سمیعی درنشست گفتمان‌سازی جهانی

تجلیل از دکتر علی سمیعی درنشست گفتمان‌سازی جهانی

 
 

در نشست گفتمان‌سازی در رسانه‌های جهانی از دکتر علی سمیعی از پیشگامان علوم ارتباطات در ایران تجلیل شد.  

 
 

 

به گزارش ایرنا، دکتر علی سمیعی که متولد دوم اردیبهشت ماه ‪ ۱۳۱۴‬است، پس از اخذ مدرک دکترای خود در رشته علوم کشوری از دانشگاه کارل فرانس اتریش در سال ‪ ۱۳۵۵‬به ایران بازگشت و در مدرسه خدمات گردشگری مشغول به تدریس شد.

دکتر سمیعی در طول این سالها در دانشگاه علامه طباطبایی، گروه ارتباطات وزارت امورخارجه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مشغول به تدریس بوده است.

دکتر علی اکبر فرهنگی در این نشست که شنبه شب در تالار علامه حلی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی دکتر سمیعی، وی را از پیشگامان علم ارتباطات در ایران دانست .

مدیر گروه رشته مدیریت رسانه دانشگاه آزاد اسلامی ، تصریح کرد: به دلیل تسلط فوق‌العاده این استاد دانشگاه در حوزه فلسفه علم و آشنایی کامل با اندیشه‌های صاحب نظرانی چون یورگن هابرماس، دروس فلسفی وی در کلاس‌هایی مانند مبانی فلسفی ارتباطات علاقمند فراوانی داشته است.

وی با بیان اینکه دکتر سمیعی یکی از برجسته‌ترین استادان ارتباطات کشور است و وجودش مایه مباهات ، افزود: تلاش‌های این استاد برجسته کشورمان در این سالها باعث تربیت جوانان زیادی در علم ارتباطات شده است.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سرباز معلم جنوبی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://dayyertashbad.blogfa.com/

ممنون از مهربانی تان ...

ابراهیمی جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ب.ظ

من نیز شاگر دکتر بودم
یادش به خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد