گوگل و بازسازی رم‌ باستان

 گوگل و بازسازی رم‌ باستان

 گوگل با افزودن نسخه‌ی مجازی سه‌بعدی جدیدی به ابزار نقشه‌ی آنلاین Google Earth فرصت بازدید از رم باستان مجازی را برای میلیون‌ها کاربر فراهم کرد.
افرادی که از نرم‌افزار رایگان Google Earth استفاده می‌کنند، می‌توانند برروی بیش از 6500 ساختمان که در زمان اوج امپراتوری رومی‌ها در شهر رم وجود داشت پرواز کنند.
بازدیدکنندگان آنلاین می‌توانند برروی ساختمان‌ها زوم کرده و اطلاعاتی که به وسیله‌ی تاریخ نویسان نوشته شده را پی‌گیری کنند.
رم نخستین شهر باستانی است که در Google Earth که یک اطلس آنلاین تعاملی و فراهم کننده ابزار و نقشه‌هایی برای کاوش جهان است بازسازی می‌شود.
برنامه‌ی Google Earth از زمان راه‌اندازی شدن در سال 2005 توسط بیش از 400 میلیون نفر دانلود شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرگ تدریجی رویا که من تو عشق خودم نا شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://WWW.MOVIS20.BLOGFA.COM

سلام....من علی هستم.....بهم افتخار دادین وتشریف اوردین به وبم...من متاسفانه
یه مدت نبودم.....تازه برگشتم....وبتونو ملاحظه کردم ....بسیار وب عالی واحساسی وهیجانی دارین.........من به شخصه لذت بردم.....
ازتون تقاضا دارم اگر مایل بودین وبه بنده افتخار میدین...منو لینک کنید بنام مرگ تدریجی یک رویا...........
.............................................................................................
حیف که اشکام به من رخصت نگاه اخر تو رو نداد
من جز اشکام چیزی ندارم که تاوان بی معرفتی تو رو بده
بدون که یه روز منو تنها گذاشتی چشات بارونی میشه
میخوای برگردی اما دیگه دیره دیره[گل][گل]

علیک سلام
متاسفانه! قبلا وبلاگتونو با نام «عشق دروغه» لینک داده ام.
(نام وبلاگتونو تصحیص می کنم)

وب لاگ من اصلا هیجانی نیست شاید بعضی یادداشت هاکمی تا قسمتی احساساتی باشه .

راستی علی آقا کلاس چندمی ؟ چقدر کلاست بالاست!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد