اعلام آدرس و تبلیغات شرکت‌های خصوصی از طریق اپراتور118

مدیر کل خدمات مخابرات استان تهران خبر داد:  

       اعلام آدرس و تبلیغات شرکت‌های خصوصی از طریق اپراتور118 

 

مهندسی تبلیغات: برخی 118 را یک دفتر تلفن همیشه حاضر می‌دانند و به همین دلیل شماره‌هایی که همواره به آن نیاز پیدا می‌کنند را یک بار برای همیشه یادداشت نمی‌کنند؛ افزایش فرهنگ استفاده از مرکز 118 می‌تواند به کاهش بار ترافیکی این مرکز کمک کند.
عباس ابوالقاسمی آزاد ـ مدیرکل خدمات مخابرات شرکت مخابرات استان تهران ـ در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دلیل اشغال بودن شماره مرکز 118 تهران را میزان تقاضای بالای شهروندان اعلام و اظهار کرد: در روزهای عادی تابستان بین ساعت 10 تا 14 مرکز 118 با ترافیک بالایی مواجه است؛ هر چند چیدمان اپراتورها طوری انجام می‌شود که حداکثر پاسخگویی در این ساعات انجام بگیرد.
او ادامه داد: در ساعات پیک با افزایش 100 اپراتور و رساندن تعداد آن‌ها به 450 نفر به طور میانگین به 20 تا 25 درصد از تماس‌ها پاسخ داده می‌شود. این در حالی است که شب‌ها 20 تا 30 اپراتور پاسخگوی تلفن‌ها هستند و از نیمه‌های شب تا ساعت 9 بالای 90 درصد از متقاضیان را راهنمایی می‌کنند.
وی با بیان این که تا پیش از این مرکز 118 با 700 اپراتور سرویس‌دهی می‌کرد، افزود: در آینده با افزودن 200 اپراتور که تعدادی از آن‌ها تاکنون جذب شده‌اند، مرکز 118 با 900 اپراتور به تماس‌ها پاسخ خواهد داد.
او ضمن اشاره به این که عمده اپراتورهای پاسخگو زیر نظر بخش خصوصی هستند، بخشی از فعالیت‌های این مرکز را اعلام آدرس اماکن عام‌المنفعه عنوان و اظهار کرد: علاوه بر اعلام اماکن درمانی و فرهنگی درصددیم ضمن شماره، آدرس‌ و تبلیغات شرکت‌های خصوصی را نیز در صورت اعلام درخواست از سوی شرکت‌ها به صورت تلفنی در اختیار تماس گیرندگان با مرکز 118 قرار دهیم.
او تصریح کرد: تعیین چگونگی انجام این کار همچنین مدت زمان، محتوا و هزینه‌ی تبلیغات شرکت‌ها در دست بررسی کارشناسی است تا مطابق با عرف و شئونات بتوان آن را پیش برد.
مدیر کل خدمات مخابرات شرکت مخابرات استان تهران گفت: روزانه یک و نیم میلیون تماس از سوی شهروندان تهرانی با مرکز 118 گرفته می‌شود، در حالیکه می‌توانند با استفاده از سایت 118 که اطلاعات تلفنی کل کشور را در بر دارد نیازهای خود را مرتفع کنند.
او با تاکید بر این که می‌شود با همکاری مشترکان درصد پاسخگویی را بالا برد، درخواست کرد که شخص تماس گیرنده نام مشترک مورد درخواست را به طور کامل و با پسوندهای آن اعلام کند در غیر این صورت با پیام شماره مورد نظر ثبت نشده است مواجه و یا شماره‌ی نام مشابه را دریافت می‌کند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این از آنجا که شماره‌ها به طور مکانیزه اعلام می‌شوند، تماس گیرندگان باید از قبل قلم و کاغذ برای نوشتن آماده داشته باشند زیرا برای تکرار شماره مجبور به تماس مجدد با 118 هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد