پنجمین مسابقه سالانه وبلاگ‌نویسی شبکه بین‌المللی دویچه وله

 پنجمین مسابقه سالانه وبلاگ‌نویسی شبکه بین‌المللی دویچه وله

 

به گزارش اسینا، جوایز این مسابقه در زمینه وبلاگ نویسی، پخش پادکست و وبلاگ ویدیویی در 16 شاخه و در 11 زبان به برترین‌ها تعلق خواهد گرفت.

این زبان‌ها شامل عربی، چینی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اندونزیایی، هلندی، فارسی، پرتقالی، روسی و اسپانیایی هستند.

از 27 اکتبر تا 27 نوامبر خوانندگان برای رای دادن آنلاین به وبلاگ‌های مورد علاقه خود تشویق خواهند شد و برندگان این مسابقه نیز هم از طریق رای‌گیری آنلاین و هم توسط هیات داوری انتخاب خواهند شد.   

خبرنامه

خب، خود «آقای اوف» هم گمان نمی‌کرد که آن‌قدر نامتعارف و بامزه باشد که در کنار وبلاگ‌هایی از ده زبان/کشور دیگر، به بخش نهایی مسابقه وبلاگ‌های دویچه‌وله - در بخش بلاگ‌ورست - راه یابد؛ اما خب، ظاهرا ً «آقای اوف» برخلاف تصور خودش، آن‌قدر نامتعارف و بامزه بوده است که بتواند در کنار وبلاگ‌هایی از ده زبان‌/کشور دیگر، به بخش نهایی مسابقه وبلاگ‌های دویچه‌وله - در بخش بلاگ‌ورست - راه یابد! اما اگر گمان می‌کنید که این یادداشت، سر ِ آن دارد که تشویق‌تان کند که بروید و به «آقای اوف» رای بدهید، خب، ام‌م‌م‌م‌م، باید بگویم که مثل همیشه درست فکر کرده‌اید!

آقای الد فشن 

 

روز جهانی بسیج وبلاگ نویسان یک حرکت غیر انتفاعی است که هدف آن ایجاد اتحاد در بین وبلاگ نویسان، پادکاسترها و ویدئو بلاگرهاست. در این روز همه بلاگرهای جهان به یک موضوع مشخص می پردازند و در مورد آن بحث می کنند. موضوع امسال فقر است.
دویچه وله و The BOBs از این روز و حرکت مهم پشتیبانی می کنند و خود را در آن سهیم می دانند.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رمضانی شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://ramazani60.blogspot.com

ما که از دنیا بی خبریم. نه دویچه ویله می شناسیم و نه صدای آلمان. کاش آدرس می گذاشتین تا ما هم به شما رای می دادیم. راستی در مورد رای... دیدم خیلی ساده است آدم از دوستانش خواهش کند که به او رای دهند و به این ترتیب شود برنده ی آن مسابقه. آیا انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی هم همینگونه نیست؟
ممنون از نظر نظر نظر نظرتان. من هم نظرنظر نظرنظر دادم. شاید این کم هزینه ترین راهی باشد برای سپاسگزاری از کسی که سفره ی دل خود را باز می کند برای همه در انترنت... البته که نه کل سفره را، بخشی از آن را.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد