کاربران بلاگفا نظر بدهند

کاربران بلاگفا نظر بدهند

 
 

خبرگزاری ایسنا- نظرسنجی درباره انتخاب برترین وبلاگ‌های فارسی برگزار می‌شود. این نظرسنجی از ابتدای آبان ماه آغاز شده و در این نظرسنجی کاربران سایت BLOGFA.COM به عنوان جامعه آماری انتخاب شده‌اند. 

 
 

نظرسنجی انتخاب وبلاگهای برتر در دوازده موضوع مختلف است و افراد شرکت کننده در نظرسنجی می‌توانند وبلاگهای مورد علاقه خود را با توجه به ماهیت و موضوع مطالبشان در فرم نظرخواهی وارد کنند. نظرسنجی درباره انتخاب برترین وبلاگهای فارسی حداقل تا 15 آبان ادامه خواهد داشت و امکان تمدید این زمان نیز وجود دارد.

کاربران بلاگفا می‌توانند پس از ورود به بخش مدیریت وبلاگ خود گزینه «انتخاب برترین وبلاگها» را انتخاب و آدرس وبلاگهای مورد علاقه خود را در فرم نظرسنجی وارد کنند.

همچنین به دلیل جلوگیری از ثبت وبلاگهای موقت برای تغییر نتایج تنها کاربرانی امکان شرکت در نظرسنجی را خواهند داشت که وبلاگ آن‌ها حداکثر تا شهریورماه سال جاری ثبت شده باشد. در عین حال شیوه‌هایی برای بازبینی و کنترل نظرات ثبت شده توسط کاربرانی که چندین وبلاگ ثبت شده دارند نیز در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی فوق وبلاگ‌های برتر در موضوعات: برترین وبلاگها در زمینه هنر و ادبیات (شعر، سینما،موسیقی، قطعات ادبی، کتاب و...)، برترین وبلاگها در زمینه مسائل و پوشش رویدادهای سیاسی و اجتماعی، برترین وبلاگها در زمینه علوم پایه و تخصصی (علوم پایه،پزشکی،برق و الکترونیک و...)، برترین وبلاگها در زمینه فن آوری اطلاعات (کامپیوتر، وب و اینترنت، تجارت الکترونیک و مخابرات)، برترین وبلاگها در زمینه مذهب، فلسفه و فرهنگ، برترین وبلاگهای شخصی (مطالب شخصی و روزمره)، برترین فوتو بلاگها، برترین وبلاگها در زمینه طبیعت، محیط زیست و توریست، برترین وبلاگها در زمینه مسائل اقتصادی و تجاری، برترین وبلاگها در زمینه پوشش مسائل زنان و خانواده، برترین وبلاگ در زمینه طنز و برترین وبلاگها در زمینه طراحی قالب و خدمات جانبی وبلاگ نویسی، توسط کاربران انتخاب می‌شوند. همچنین امکان انتخاب برترین وبلاگ‌های ورزشی نیز به فرم نظرسنجی اضافه شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد