آموزش « راه اندازی سایت های خبری»

  برگزاری دوره‌ آموزشی «راه‌اندازی سایت‌های خبری» به زبان فارسی

 

 

 

دوره‌ آموزشی راه‌اندازی سایت‌های خبری توسط مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاران و به زبان فارسی برگزار می‌شود.  

 

 

دوره‌ آموزشی راه‌اندازی سایت‌های خبری توسط مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاران و به زبان فارسی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاران (ICFJ) از روزنامه‌نگاران و وبلا‌گ‌نویسان ایرانی برای شرکت در دوره‌ی آموزشی راه‌اندازی سایت‌های خبری دعوت کرد.

این دوره‌ آموزشی شش هفته‌یی که از ‌١٧ آبان‌ماه آغاز می‌شود، به صورت آنلاین برگزار ‌شده و آخرین مهلت ثبت‌نام در آن نیز ‌١٩مهرماه عنوان شده است.

بر اساس این گزارش، دوره‌ی آموزشی راه‌اندازی سایت‌های خبری زیر نظر گروهی از مربیان مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاران اداره شده و محتوای آموزشی آن نیز به آشنایی با نحوه‌ی تهیه‌ی یک سایت خبری حرفه‌یی، گردآوری گزارش‌ها و مطالب چندرسانه‌یی، تهیه‌ی گزارش‌های صوتی، نحوه‌ی گزارش‌نویسی در اینترنت و تهیه‌ی راهبرد چند رسانه‌یی برای سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها اختصاص خواهد داشت.

 

 

طبق این گزارش، روزنامه‌نگاران آشنا به کاربرد رایانه و کاربری اینترنت با یک سال تجربه‌ و هم‌چنین وبلاگ‌نویسان واجد شرایط شرکت در این دوره‌ی آموزشی هستند که پس از ثبت‌نام ‌٢٠ نفر از میان متقاضیان برای شرکت در این دوره انتخاب خواهند شد.

بنا بر اعلام شرکت‌کنندگان در دوره‌ی آموزشی علاوه بر مطالعه‌ی مطالب آموزشی و انجام فعالیت‌های عملی، در طول دوره با مربیان آی سی اف جی و سایر شرکت‌کنندگان در تعامل خواهند بود؛ آشنایی با زبان انگلیسی و دسترسی به اینترنت دی اس ال کاربری شرکت‌گنندگان در این دوره را تسهیل خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام در این دوره‌ی آموزشی که تا ‌٢٩ آذرماه جاری ادامه خواهد داشت می‌توانند به آدرس https://e-learn.icfj.org/mod/assignment/view.php?id=966 مراجعه کنند.

همچنین بر اساس این گزارش دوره‌ی آموزشی روزنامه‌نگاری کاوشگر توسط مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاران و از امروز پنجم مهرماه برگزار می‌شود.

این دوره به وسیله‌ی چند تن از مربیان مرکز بین‌المللی روزنامه‌نگاران از ‌٢٦ ماه سپتامبر تا ‌٣١ ماه اوت به صورت آنلاین و به زبان عربی برگزار می‌شود.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی رمضانی سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ

لینک شما را درست کردم.
عیدتان مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد