نامگذاری یکی از تالارهای دانشگاه امریکن به نام پروفسور مولانا

نامگذاری یکی از تالارهای دانشگاه امریکن به نام پروفسور مولانا

 

 

دانشگاه امریکن در واشنگتن اعلام کرد که به پاس تجلیل و قدردانی از خدمات علمی و فرهنگی نیم قرن پروفسور حمید مولانا، یکی از تالارهای ساختمان جدید دانشکده خدمات بین المللی آن دانشگاه به نام این استاد ایرانی نامگذاری می‌شود. 

دانشگاه امریکن در واشنگتن اعلام کرد که به پاس تجلیل و قدردانی از خدمات علمی و فرهنگی نیم قرن پروفسور حمید مولانا، یکی از تالارهای ساختمان جدید دانشکده خدمات بین المللی آن دانشگاه به نام این استاد ایرانی نامگذاری می‌شود.

به گزارش ایسنا، در هدیه‌ای که به این منظور و برای کمک به هزینه ساختمان جدید دانشکده خدمات بین‌المللی توسط دکتر «هو آی وو» یکی از دانشجویان سابق پروفسور مولانا به دانشگاه امریکن اهدا شد، دکتر هو آی وو، ضمن قدردانی از استاد خود، ضرب المثل معروف چینی را که «معلم راباید مثل پدر تا آخر عمر احترام گذاشت» یادآوری کرد.

دکتر هو آی وو که در چین متولد شده و اکنون به عنوان رییس یک موسسه خصوصی بین المللی فناوری ارتباطی در آمریکا زندگی می‌کند، 26 سال قبل (سال 1982 میلادی) تحصیلات دوره دکترا خود را تحت راهنمایی پروفسور مولانا به پایان رساند و مدتی نیز دستیار او بوده است.

پروفسور مولانا استاد روابط بین الملل و موسس برنامه مطالعات عالی ارتباطات جهانی در دانشگاه امریکن در واشنگتن و دانشمند ارشد و برجسته انجمن استادان و پژوهشگران رشته روابط بین الملل (ISA) و رییس افتخاری انجمن بین المللی پژوهش در علوم ارتباطات و رسانه‌ها (IAMCR) است.

او 50 سال در دانشگاه‌های امریکا مشغول پژوهش و تدریس بوده و یکی از بنیان گذاران و پیشکسوتان رشته خود در سطح جهانی به شمار می‌رود. همچنین پروفسور مولانا به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار در ایران شناخته شده است.

در لوح تقدیر و قدردانی از پروفسور مولانا که در مراسم تجلیل از او توسط رییس دانشگاه امریکن به وی اهدا شد، از زندگی درخشان علمی و شهرت جهانی او، از تدریس و حضور در دانشگاه‌های آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا، آسیا و آفریقا، از دهها کتاب و آثار او در رشته‌های روابط بین الملل و ارتباطات بین المللی و نیز از خدمات علمی او در شناخت انقلاب اسلامی ایران اسم برده شده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
ب یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ب.ظ

جای خوشحالی دارد و افتخاری است برای ما به ویژه ارتاباطتی ها

عباسپور دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.pr-abbaspour.blogfa.com

سلامبر دوست عزیزم جناب آقای فرزانه
ابتدا ازلطف و محبت جنابعالی نهایت تقدیر و تشکر را نموده و سپس این نهایت بزرگواری و بلند نظری شما را می رساند . نگران نباش ما همان همکلاسی و ارادتمند و کوچک شما هستیم.مجدد از لطف شما متشکرم.

ب دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ق.ظ

مثل اینکه این دوستمان شما را اشتباهی گرفته اند
پیش میاد دیگه

الف دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

مثل اینکه شما دوست عزیز هم (ب) خیلی به جناب آقا یا سرکار خانم فرزانه ! نزدیک هستید ؟!

توجه
اینجا وقتی نوشته ای یا نظری گذاشته می شود به شکلی همه به هم نزدیکند. شخص خاصی برجسته نیست.

شی وا سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ب.ظ http://vooroojak2000.blogfa.com

سلام..
اطلاعات جالبی داری..
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد