برگزاری کنگره‌ جهانی رسانه‌ها و شکاف‌های جهانی معاصر در سوئد

برگزاری کنگره‌ جهانی رسانه‌ها و شکاف‌های جهانی معاصر در سوئد

 
 

کنگره‌ی جهانی «رسانه‌ها و شکاف‌های جهانی معاصر» با حضور پژوهشگران و کارشناسان حوزه‌ی رسانه 20 تا 25 ماه جولای (30 تیرماه تا 5 مردادماه) در سوئد برگزار می‏شود. 

کنگره‌ی جهانی «رسانه‌ها و شکاف‌های جهانی معاصر» با حضور پژوهشگران و کارشناسان حوزه‌ی رسانه 20 تا 25 ماه جولای (30 تیرماه تا 5 مردادماه) در سوئد برگزار می‏شود.

به گزارش ایسنا، پژوهشگران و کارشناسان حوزه‌ی رسانه در این کنگره‌ی پژوهشی در استکهلم سوئد گرد هم می‌آیند و درباره‌ی رابطه‌ی میان رسانه‌ها و شکاف‏های جهانی معاصر و نیز نقش رسانه‏‏ها در نابرابری‏های جهانی امروز به بحث خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، بیش از 860 اندیشمند و پژوهشگر از 80 کشور ( 27 کشور از اروپا، 21 کشور از آسیا، 20 کشور از آفریقا، 10 کشور از قاره‌ی آمریکا و دو کشور از اقیانوسیه) مقالات خود را برای شرکت در این کنگره ارسال کرده‏اند.

این کنگره‌ی جهانی با همکاری پژوهشگران رسانه‌یی کشورهای اسکاندیناوی و انجمن بین‏المللی پژوهش‏های رسانه‏‌یی و ارتباطات (IAMCR) برگزار می‏شود.

طبق این گزارش، دکتر واندا شیوا - فعال محیط زیست و نویسنده - سخنران افتتاحیه‌ی این کنگره خواهد بود که درباره‌ی مشکلات زیست‌ محیطی جهان و نقش رسانه‏ها در رابطه با مخاطرات، آگاهی‏بخشی و انتشار اطلاعات سخنرانی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش مقالات پژوهشگران و کارشناسان رسانه‏‌یی شرکت کننده در این کنگره در یکی از دو بخش علمی و تخصصی با محورهایی از جمله مخاطب، سیاست‌های تکنولوژی‏های ارتباطات، ارتباطات گروهی، جنسیت، پژوهش‏های تاریخی، ارتباطات بین‏الملل، ظهور شبکه‏های دانشگاهی، حقوق، رسانه‏ها و ورزش، تحقیقات آموزش رسانه‏ها، پژوهش‏های ارتباطات مشارکتی، پژوهش‏های ارتباطات سیاسی، اقتصاد سیاسی، پژوهش و آموزش در روزنامه‌نگاری و نیز روانشناسی و افکارعمومی در کنگره پذیرفته شده است.

بر اساس آنچه در این گزارش آمده است اساتید و دانشجویان ایرانی هم با ارسال مقالاتی، به بررسی مسائل و موضوعات رسانه‏یی ایران در این کنگره خواهند پرداخت که انواع کنش‏های ارتباطی در چت‏روم‌های اسلامی، اثر دکتر مهدی محسنیان‏راد، دیدگاه‏های جنگ و صلح: تحلیل محتوای متون کتاب‏های درسی اثر دکتر حسین افخمی، تماشای شبکه‏های ماهواره‏یی فارسی زبان: الگوهای رمزگشایی در میان بینندگان تهرانی اثر دکتر محمود شهابی و پیمایشی درباره‌ی انگیزه‌های جنسیتی وبلاگ‌نویسان ایرانی اثر دکتر امیدعلی مسعودی از جمله عناوین مقالات ایرانیان شرکت کننده در این کنگره هستند.

بنا بر اعلام دپارتمان روزنامه‏نگاری، رسانه و ارتباطات در دانشگاه استکهلم سوئد میزبان کنگره‌ی جهانی «رسانه‌ها و شکاف‌های جهانی معاصر» خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ

اگه دسترسی به اینترنت داشته باشیم که خودمون هم می تونیم از ایسنا و اینتا و ایپنا و ایکنا و ایرنا و ... خبرهاشون رو بخونیم .
دیگه لزومی نداره از توی وبلاگ بخونیمشون. تو وبلاگت مطالب مهم تری بنویس . این اسمش خبرنامه است .اونم خبرهای کپی دیگران. درسته که رعایت قانون کپی رایت رو میکنی و اسم خبرگزاری رو می نویسی ولی این که نشد وبلاگ.
به نظرم یه سری به همین چند تا سایت و وبلاگی که توی قسمت لینک دوستات گذاشتی بندازی بد نیست . ناسلامتی داری درس مرتبطش رو هم میخونی .

ب یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

من با نظر یه دوست مخالفم این هم می تونه وبلاگ باشه چرا که خبرگزاری ها انبوهی از خبرها را دارن روی خط می فرستن که ممکنه خبری که برای شما جذاب باشه از دید شما مخفی بمونه ولی این خبرهای مرتبط با خودش را روی وبلاگ میاره که به نظر من خوبه
سایت صبحانه که یکی از معروف ترین سایتهاست مگه چکار می کنه فقط و فقط خبرها را کپی می کنه و می گذاره روی سایت و با همین کارها کارش هم درست و حسابی گرفته
فقط خبرها را چینش می کند همین
(انتخاب خبر مهم است )
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد