پرس تی وی یک ساله شد

پرس تی وی یک ساله شد

شبکه جهانی 24 ساعته خبر انگلیسی پرس تی وی امروز در مراسمی نخستین سالگرد راه اندازی خود را جشن گرفت.

 به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، خبرنگار ما در این مراسم که کارکنان داخلی و خارجی این شکبه جهانی خبر انگلیسی حضور داشتند ،جورج گالووی نماینده مجلس انگلیس گفت: در جهان امروز بیش از 2 ونیم میلیارد نفر زبان انگلیسی را درک می کنند بنابراین آغاز به کار این شبکه در ایران یک تصمیم درست و ضرورتی جدی به نظر می رسید.

نماینده مجلس انگلیس با اشاره به موج تبلیغات منفی بر ضد ایران در رسانه‌های غربی گفت: تبلیغات رسانه‌های غربی بر ضد ایران به حدی است که حتی من که به تمام نقاط دنیا سفر کرده‌ام و هم اکنون نیز سفر می‌کنم گاهی فریب بسیاری از تبلیغات دروغین انها را می‌خورم و این موضوع درباره مردم عادی بسیار حادتر است.

گالووی افزود: ایران 300 سال است که به هیچ کشوری حمله نکرده است اما رسانه‌های غربی به گونه‌‌ای مساله هسته‌ای ایران را مخدوش نمایان می‌سازند که گویی ایران کشوری مهاجم است و در پی دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

این نماینده سابق مجلس انگلستان که در حال حاضر بعنوان مجری یکی از برنامه‌های تلویزیونی با شبکه پرس تی وی در لندن همکاری می‌کند درباره علت همکاری خود با این شبکه گفت: تنها دلیلی که سبب شده است من با شبکه خبری پرس تی وی همکاری کنم این است که من می‌خواهم واقعیت‌های جهان را برای مخاطبان بازگو کنم.

در ادامه این مراسم محمد سرافراز معاون برون مرزی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و رئیس شبکه خبری پرس تی وی با اشاره تاثیر گذار بودن این شبکه در مناسبات جهانی در طول مدت کوتاه آغاز به کار خود گفت: مراجعه به پایگاه اینترنتی شبکه خبری پرس تی وی هر روز در حال افزایش است بطوری که تا پایان این ماه آمار مراجعه به این پایگاه به 4 میلیون نفر می‌رسد که بیش از 70 درصد آنان آمریکایی هستند.

وی در ادامه گفت: قبل از تاسیس شبکه پرس تی وی اخبار خاورمیانه فقط از طریق چند رسانه مانند بی بی سی و سی ان ان و با تحریف صورت می‌گرفت اما امروز همه واقعیت‌های ایران و خاورمیانه و دیدگاههای مسئولان ایرانی از طریق این شبکه به گوش جهانیان می‌رسد.

رئیس شبکه پرس تی وی این شبکه را رسانه افراد بی‌رسانه در آمریکا دانست و گفت: این شبکه بیان حقایق را در سر لوحه کار خود قرار داده است و با استفاده از نیروهای جوان و کارآزموده خود تلاش می کند تا جلوی تحریف واقعیات را بگیرد.

حسین مظفر رئیس شورای نظارت بر صدا وسیما نیز در این مراسم گفت: از حدود 250 شبکه خبری ماهواره ای جهان 86 شبکه ماهواره ای به آمریکا اختصاص دارد که هیچ یک حقایق جهان را آنگونه که هست بازگو نمی کند و ملل دنیا را از اطلاع رسانی صحیح محروم می کنند.

وی با اشاره به سلطه خبری حاکم بر نظام بین الملل گفت: سلطه خبری حاکم بر نظام بین الملل سبب شده است تا رسانه ها حقایق را بازگو نکنند اما شبکه خبری پرس تی وی از این به بعد ناگفته ها را در ابعاد مختلف نظام بین الملل بازگو می کند.

عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا وسیما نیز در این مراسم با قدردانی از عوامل و دست اندرکاران شبکه خبری پرس تی وی، فعالیت هر چه گسترده تر این شبکه در عرصه های مختلف را خواستار شد. 

تاریخ درج: 12 تیر 1387 ساعت 23:31 تاریخ تایید: 13 تیر 1387 ساعت 00:06 تاریخ به روز رسانی: 13 تیر 1387 ساعت 00:06  
     
  
 
مطالب مرتبط
ارزیابی کارکرد شبکه پرس.تی.وی
نظرات 1 + ارسال نظر
admin پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد