تجلیل از مقام استاد میرسعید قاضی

تجلیل از مقام استاد میرسعید قاضی

دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک از تلاش علمی استاد میرسعید قاضی تجلیل می‌کند.

دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک هم زمان با برگزاری چهارمین جشنواره انتشارات روابط عمومی‌ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران از چهار دهه تلاش علمی استاد میرسعید قاضی تجلیل می‌کند.

امیر عباس تقی پور٬ دبیر دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک با اعلام این مطلب گفت: نکوداشت اساتید پیشکسوت و پیشگام در توسعه دانش ارتباطات و روابط عمومی اقدام تحسین برانگیزی است که در سال های اخیر مورد توجه انجمن‌ها و سازمانهای مردم نهاد و تخصصی روابط عمومی قرار گرفته است.

وی استاد میرسعید قاضی را یکی از چهره های تأثیرگذار و عملگرا در حوزه روابط عمومی دانست و گفت:  کسی نمی‌تواند ادعا کند با روابط عمومی آشنا است اما کتب و نوشته‌های استاد میرسعید قاضی را مطالعه نکرده است.

تقی پور با تشکر از مسئو لین انجمن متخصصان روابط عمومی که درصدد برگزاری مراسم نکو داشت استاد میرسعید قاضی برآمده‌اند گفت: تجلیل از مقام علمی اساتید و پیشکسوتان روابط عمومی٬ از زاویه معرفی الگوهای موفق به نسل جوان نیز قابل بررسی است.

چهارمین جشنواره‌ی انتشارات روابط عمومی، دهم تا دوازدهم تیرماه سال جاری  در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

زندگینامه: علی میرسعید قاضی (1322-)

علی میرسعید قاضی در سال 1322 در طالقان دیده به جهان گشود

وی از سال 1345 عملا به فعالیت در عرصه روابط عمومی و ارتباطات پرداخت و تالیفات و ترجمه‌های گرانبهایی را به دانشجویان و علاقمندان این رشته اهدا کرد.

آثار:
تئوری و عمل در روابط عمومی و ارتباطات؛

درسنامه روابط عمومی؛

مخاطب شناسی؛

پیش نیاز یک روابط عمومی موفق؛ رضایت مصرف کنندگان، مشترکان و مراجعه کنندگان.

از مهمترین آثار علی میرسعید قاضی محسوب می‌شوند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ب سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ق.ظ

استاد خوبی است یادش به خیر
کلاس هاش شاد و جذابی داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد