بیل گیتس از مایکروسافت خداحافظی کرد

بیل گیتس از مایکروسافت خداحافظی کرد

 
 

پس از 28 سال موفق و تسخیر دنیای فناوری اطلاعات و نزدیکی به دست یافتن به آرزوی "یک کامپیوتر در هر خانه" بیل گیتس با چشمانی پر از اشک از مایکروسافت خداحافظی کرد.

پس از 28 سال موفق و تسخیر دنیای فناوری اطلاعات و نزدیکی به دست یافتن به آرزوی "یک کامپیوتر در هر خانه" بیل گیتس با چشمانی پر از اشک از مایکروسافت خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستل نایمز، صبح روز گذشته در مراسمی با شکوه که توسط استیو بالمر تدارک دیده شده بود، بیل گیتس در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود با بیان اینکه من عاشق مایکروسافت و تمام نیروهای غیرقابل باور و خلاق موجود در آن هستم از مایکروسافت خداحافظی کرد.

بیل گیتس گفت: که قلب او همیشه با مایکروسافت و انسان های باهوشی که در آن کار می کنند خواهد ماند اما بعد از این بیشتر وقتش را در بنیاد بیل و ملیندا خواهد گذراند.
در این مراسم استیو بالمر نیز با چشمانی اشک آلود گفت: بیل گیتس دوست 33 ساله و بهترین دوست من است و من از او می خواهم که همچنان با ما بماند.

بالمر از تلاش های چندین ساله گیتس برای پیشرفت و موفقیت مایکروسافت قدردانی کرد.

البته پیش از این بیل گیتس برنامه های کاری خود را اعلام کرده و گفته بود که سه روز کاری خود را در بخش پروژه های جدید مایکروسافت خواهد گذراند.

بیل گیتس در سال 1975 همراه دوست دوران کودکی خود پائل آلن مایکروسافت را تاسیس کرد و اکنون پس از سال های دراز این شرکت نرم افزاری توانسته است خود را به قلب دنیای فناوری اطلاعات و رایانه تبدیل کند.

گیتس در مراسم پایانی خود گفت: همیشه "یک کامپیوتر در هر خانه" را یک آرزوی دست یافتنی می دانسته و اکنون بسیار به آن نزدیک شده است.

 می توانید برای آشنایی بیشتر با زندگی کاری و خصوصی بیل گیتس به اینجا مراجعه کنید.http://omid63.blogfa.com/

نظرات 2 + ارسال نظر
ب یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام
بهت تبریک می گم که مطالب جالب و جدیدی رو روی وبلاگت می گذاری طوری که من هر روز وقت بکنم یک سری به وبلاگ شما می زنم
واقعا بهت افتخار می کنم
موفق باشی

سلام
من هم از شما ممنونم که سر می زنید دلگرمی می دهید و در صورت لزوم راهنمایی می کنید.
متشکر

الف دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

بهت تبریک میگم که مطالب جالب و جدیدی رو روی وبلاگت می گذاری طوری که من هر روز وقت بکنم یک سری به وبلاگ شما می زنم
واقعا بهت افتخار می کنم
موفق باشی
(دیدی گفتم هر روز بهت سر می زنم)!!!!!

خیلی بامزه بود(جدی گفتم)!!!!
باز هم تشکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد