رویکرد به فناوری اطلاعات می‌تواند صرفه‌جویی زیادی را به همراه دا

معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: دنیا به این نتیجه رسیده که برای موفقیت در تمام برنامه‌های اجرایی باید فناوری اطلاعات در راس ‌برنامه‌های استراتژیک آنها باشد.

دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور افزود: در زمان حاضر در جهان با گسترش فن‌آوری، زمان و مکان خاصی مطرح نیست و شهروندان می‌توانند در هر مکان یا زمانی از خدمات مورد نظر خود بهره ببرند.

ادامه مطلب ...

سرویس جدید مایکروسافت برای مقابله با گوگل

سرویس جدید مایکروسافت برای مقابله با گوگل

 
2008-05-23%20-microsoft-google.jpg

بیل گیتس با هدف مقابله با سلطه گوگل در اینترنت سرویس جدیدی را معرفی کرد که به مشتریان امکان بازپرداخت کالاهای خریداری شده از طریق سرویسهای آنلاین مایکروسافت را فراهم می کند.

به گزارش مهر، بازی جدید مایکروسافت برای حذف سلطه گوگل سرویس جدیدی با عنوان Live Search Cashback است که باز پرداخت نقدی خریدهایی را که مشتریان به صورت آنلاین انجام داده اند پیش بینی می کند.

براساس گزارش روزنامه وال استریت ژورنال، این بازی جدید خانه ردموند با هدف رقابت با گوگل در بازار ثروتمند جستجو در اینترنت تحقق یافته است.

سرویس جدید Live Search Cashback را بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت به همراه "ساتیا نادلا" معاون مدیر کل این شرکت در اجلاس سالانه آگهی های بازرگانی مایکروسافت معرفی کرد.

این سرویس ضد گوگل در شرایطی معرفی شد که استیو بالمر رئیس هیئت مدیره مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت دیگر قصد خرید یاهو را ندارد بلکه مذاکرات جدید با دومین موتور جستجوی دنیا با هدف دستیابی به توافقات جدید است.

«تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک» منتشر شد

کتاب «تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک» نوشته‌ی حمید ضیایی‌پرور با مقدمه‌ای از سیدوحید عقیلی منتشر شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کتاب که در هشت فصل تألیف و گردآوری شده، روابط عمومی را یکی از حوزه‌های تخصصی ارتباطات اجتماعی دانسته و آورده است: اگر هنر و رسالت روابط عمومی را اقناع و ترغیب مخاطبان سازمان، و شبکه‌های ارتباطی را نیز تسهیل‌کننده‌ی ارتباط مخاطبان و سازمان‌ها بدانیم، از این دیدگاه، روابط عمومی الکترونیک می‌تواند جایگاه مهمی داشته باشد و مسؤولیت چنین رشته و مهارتی نیز بسیار سنگین است. در همین چارچوب، آموزش کاربران و کارگزاران روابط عمومی در زمینه‌ی علوم الکترونیک نیز اهمیت بسزایی دارد. این کتاب دقیقا در همین حوزه یعنی حوزه‌ی آموزش بین رشته‌یی قرار دارد

ادامه مطلب ...

سمینار آشنایی با مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه OPM3 در 23 خرداد

موضوع: سمینار آشنایی با مدل بلوغ سازمانی مدیریت پروژه OPM3
Organizational Project Management Maturity Model
مدت سمینار: 8 ساعت
تاریخ:23/3/87
برگزار کننده: انجمن مهندسی صنایع ایران
سخنران:
مهندس بهزاد ارشادمنش
خلاصه سوابق سخنران:
- فوق لیسانس مهندسی صنایع
- بیش از 25 سال سابقه در زمینه مدیریت پروژ های در صنایع مختلف
-دارای مدرک مدیریت پروژه حرفه ای PMP‌از موسسه PMI
- مدرس دوره های آموزشی انجمن مهندسی صنایع ایران

سرفصل ها:
آشنایی با PMI و استاندارد های آن
آشنایی اجمالی با مفاهیم PMBOK – گروه های فرآیندی و حوزه های دانش مدیریت پروژه
آشنایی با مفاهیم پروژه، برنامه، پورتفولیو
مفاهیم بنیادی OPM3
گام های OPM3
راهکارهای برتر OPM3
چرخه OPM3
فرآیند های مدیریت پروژه سازمانی
چرخه OPM3
فهرست های راهنمای OPM3
ارزیابی های OPM3
آشنایی با راهکارهای برتر


مبلغ سمینار: 000/350 ریال
جهت ثبت نام با واحد آموزش انجمن تماس بگیرید:
88363116-021 یا 88575318-021

چه کسی می تواند بلاگرها را انکار کند؟

وبلاگ‌نویسی قطعا نوعی روزنامه‌نگاری است، اما نوعی از روزنامه‌نگاری که به جای علائق جمع وسیعی از مخاطبان بر علائق شخص استوار است. به دیگر زبان، وبلاگ‌ها به جای علائق روزنامه‌های سنتی، بر علایق «خالقان/سردبیران» خود متمرکز هستند. مانعی که وبلاگ‌ها با آن موجه هستند، مساله‌ اعتبار است. مساله این است که مخاطبان تا چه حد به اطلاعاتی که از وبلاگ‌ها می‌‌گیرند، اعتماد خواهند کرد. جنبه‌ دیگر وبلاگ‌ها این است که آن‌ها به جای خبرهای جاری، بیشتر به مخاطبان در قبال خبرهای خاص هشدار می‌‌دهند. به طور کلی وبلاگ‌ها ارائه‌گر نوعی از روزنامه‌نگاری هستند که در آن عملا به افراد شیفته و دارای سواد کامپیوتری، امکان سردبیر شدن (دروازه‌بانی)، گزارش‌گر و ناشر شدن به طور هم‌زمان داده می‌‌شود. در این برهه وبلاگ‌ها می‌خواهند صدا و دیدگاهی آلترناتیو باشند که بین کانال‌های سنتی ارتباطی قابل شنیدن باشند. مقاله دکتر یونس شکرخواه