جوابیه

سلام

در جواب نوشته ی :

«این که نشد وبلاگ ! تو فقط خبرهای سایت های مختلف رو کپی پیست می کنی توی وبلاگت و اسمش رو گذاشتی وبلاگ؟! می تونی این کار رو توی یه گزینه دیگه توی قسمت ابزارت بذاری.»که با امضای «یه آشنا» بود؛

 باید بگویم : شما می توانید در وبلاگ خودتان ـ اگر وبلاگی داریدـ اینگونه که من هستم نباشید. خبرها فقط مربوط به وب سایتها نیستند بلکه از خبرهایی که برایم توسط اعضای یک سایت تخصصی ارسال می شود نیز استفاده می کنم همانطور که با ذکر منبع از مطالب وبلاگ دوستان استفاده می کنم.  

غریبی ای آشنا!!

نظرات 1 + ارسال نظر
امید یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ق.ظ http://www.omid63.blogfa.com/post-137.aspx

راستش من انقدر سرم شلوغه وقت نمی کنم برم ادکلن بخرم . حتی لباسهام رو هم خودم نمی خرم ....حتی کفش هام رو .... ولی خوب اسانس نوا رو خیلی دوست دارم . بوش شبیه بوی خاک خیس می مونه . هیچوقت ازش سیز نمی شم . اما اگه یه موقع بخوام خودم انتخاب کنم حتما ملایم می گیرم ... یه ادکلونی که بوش مثل اسانس نوا ملایم باشه .. سالواتور دالی رو زیاد نمی شناسم اما به نظرم جیزهای قشنگ تر از سبیلش هم بوده ... اعلب آدم های معروف یکم غیرعادی می شن . موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد