توپ‌های مجهز به فناوری‌های نوین در جام ملت‌های اروپا

توپ‌های مجهز به فناوری‌های نوین در جام ملت‌های اروپا

فوتبالیست‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2008) در رقابت‌های این جام از توپ جدید محصول شرکت آدیداس که مجهز به فناوری‌های نوین است استفاده می‌کنند. این توپ پیش از آغاز این مسابقات به تائید دانشگاه لافبروا در انگلیس رسیده است.


به گزارش مهر، در رقابت‌های یورو 2008 نوعی توپ جدید محصول شرکت آدیداس مورد استفاده قرار می‌گیرد که «یوروپاس» نام دارد. سطح جدید این توپ به بازیکنان در کنترل و هدایت مطلوب آن در تمام شرایط جوی کمک می‌کند.

این سطح از نوعی بافت جدید که PSC نام دارد ساخته شده است. این بافت ترکیبی از یک ساختار ظریف غیرطبیعی و به شدت سخت است که روی پوسته خارجی توپ کشیده می‌شود و به طرز مطلوبی توپ را به کفش فوتبالیست تماس می‌دهد.

پیش از آغاز رقابت‌های یورو 2008 محققان موسسه فناوری ورزشی دانشگاه لافبروا در انگلیس این توپ را تحت آزمایشات دقیقی قرار دادند و عملکرد صحیح «یورو پاس» را تضمین کردند. براساس گزارش روزنامه تلگراف، توپ یوروپاس محصول آدیداس از 14 پانل نوآورانه فناوری اتصال گرمایی (Thermal Bonding Technology) ساخته شده است.

این پانل‌ها با ساختار سطحی بافت «پی‌اس‌سی» ترکیب شده اند و به این ترتیب به بازیکن امکان می‌دهند که حتی در بدترین شرایط جوی نیز توب را به خوبی کنترل کند. آدیداس که از سال 1963توپ‌های مسابقات رسمی یوفا و فیفا را تولید کرده قرار است در سال 2008 توپ‌های رسمی جام ملت‌های آفریقا را نیز تولید کند. این شرکت در آینده به استفاده از فناوری‌های نوین در تولید توپ‌های فوتبال ادامه خواهد داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com

هومته نانم ( یسنا 2/35-7/41-20/68 . همچنین پایان هر یک از آفرینگان ها )

زوت هومته نانم هوخته نانم هورشته نانم .
یدچا ان یدچا ورزیمنه نانم چا
واورزنه نانم چا مهمی ائی بی جرتار
مهمی نئه نه استار یثه نا وهونانم


ترجمه :

از اندیشه های نیک . از گفتارهای نیک . از کردارهای نیک – که در اینجا و دیگر جاها ورزیده می شود و ورزیده خواهد شد ستایش گر باشیم .
کوشا باشیم هم چنین از برای نیکی ها .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد